Microsoft Hrvatska i Špica Sustavi organiziraju konferenciju!

Produktivnost u industriji 4.0

Produktivnost je vrlo važna kod upravljanja ljudskim potencijalima i organizacijom općenito. Visoka produktivnost može pomoći ostvariti uštede i povećanju kvalitetu rada svih dijelova organizacije.

Na koji način tehnologija može utjecati na povećanje produktivnosti zaposlenika i organizacije općenito?

Kako bismo odgovorili na to pitanje, odlučili smo okupiti stručnjake iz različitih dijelova gospodarstva i to pokazati na konkretnim primjerima.

Prvotno planirana konferencija u Hotelu Antunović je odgođena zbog pandemija novog koronavirusa (COVID-19). Ipak, nismo odustali od prenošenja znanja na ovom području i zato smo odlučili održati konferenciju putem webinara.

Webinar će se održati 31.03.2020. godine s početkom u 10:00h, a program ćete moći pratiti iz udobnosti svog doma ili radnog mjesta putem video veze. Tema konferencije i dalje ostaje ista, a polaznici će moći odabrati žele li slušati cijeli program ili samo pojedine dijelove programa. 

Sudjelovanje je besplatno, a svi koji se prijave dobit će i snimku predavanja putem e-maila.

Molimo Vas da se prijavite na teme koje Vas zanimaju putem dolje navedenih linkova.

  • Povećanje produktivnosti pomoću automatizacije upravljanja radnim vremenom

    Produktivnost je važna kako za pojedince tako i za cjelokupnu organizaciju. Na koji način se može povećati produktivnost zaposlenika u segmentu upravljanja radnim vremenom? Kao uvod u konferenciju Produktivnost u industriji 4.0, direktor tvrtke Špica International d.o.o. pokazat će na koji način je, pomoću modernih tehnologija koje uključuju i cloud rješenja, povećana produktivnost u segmentu upravljanja ljudskim potencijalima.

    Vrijeme održavanja: 31.03.2020. (10:00-10:20h)

    Prijavi se na ovaj modul!
  • Utjecaj Time managementa na profitabilnost u hotelima

    Time management važan je dio svake organizacije. U hotelima, posebno većim sustavima, gdje je mnogo zaposlenika, potrebno je dobro paziti na organizaciju radnog vremena i kvalitetno upravljati radnim vremenom zaposlenika kako ne bi došlo do velikih gubitaka. Izgubljeni radni sati ne mogu se više vratiti i ostaju nepovratno izgubljeni. Stručnjakinja za ljudske potencijale, gospođa Sonja Čuljak i Mladen Gunjević, stručnjak za informatička rješenja u hotelima u svom izlaganju dat će odgovor na koji način hoteli mogu uspješno organizirati svoje poslovanje kako bi efikasno upravljali svojim zaposlenicima i na taj način osigurali veću profitabilnost svog poslovanja. Mjesto troška, zakonski okviri radnog vremena i kvalitetna organizacija smjenskog rada zaposlenika samo su neka od pitanja na koja će, kroz konkretne primjere, naši govornici dati odgovore.

    Vrijeme održavanja: 31.03.2020. (10:30-11:00h)

    Prijavi se ovaj modul!
  • Registracija radnog vremena u cloud rješenjima - Microsoft Azure platforma

    Špica i Microsoft surađuju na cloud rješenju koje ima za cilj pojednostaviti poslovne procese. Integracija različitih sustava danas je veoma važna kako bi se dobile platforme koji objedinjuju dvije ili više funkcija. Potrebe poduzeća su različite i nerealno je očekivati da jedna tvrtka može proizvesti rješenje koja će imati jednako kvalitetno riješene sve funkcionalnosti, kao primjerice: evidenciju radnog vremena, knjigovodstvo, CRM sustav i slično. Puno je bolji način povezivanje različitih rješenja koja su kvalitetno i sustavno dizajnirana i to od različitih proizvođača. Na ovom predavanju moći ćete vidjeti na koji način je moguće registrirati radno vrijeme na Microsoft Azure platformi i koje su pogodnosti ovakvog načina registracije.

    Vrijeme održavanja: 31.03.2020. (11:10-11:30h)

    Prijavi se na ovaj modul!
  • Kontroling i radno vrijeme u proizvodnim poduzećima

     Najvažnija uloga Kontrolinga u svakom poduzeću i drugim organizacijama je pomoći upravi u donošenju kvalitetnih odluka. To nije nimalo lagan zadatak jer danas, u vrijeme kada su informacije dostupnije nego ikad, treba znati brzo i kvalitetno razabrati što je važno i koje su informacije bitne kako bi se donijele kvalitetne odluke. Svaka odluka ima svoje posljedice, a za donošenje prave odluke treba imati prave informacije. Cilj ovog predavanja je pokazati na koji način mogu kontroling i kvalitetno upravljanje radnim vremenom u proizvodnim poduzećima pomoći u boljoj organizaciji poslovanja i na koji način se mogu filtrirati podaci o radnom vremenu kako bi se mogle ostvariti uštede na razini cijele organizacije i na taj način doprinijeti boljoj organizaciji.

    Vrijeme održavanja: 31.03.2020. (11:40-12:10h)

    Prijavi se na ovaj modul!
  • Utjecaj glasovnog upravljanja u skladištu na produktivnost

    Glasovno vođena napredna tehnologija ima dalekosežnu primjenu zato što ju je moguće implementirati u mnogim industrijama, posebno u proizvodnji i opskrbi. Na koji način nove tehnologije mogu utjecati na povećanje produktivnosti u skladištima i što možemo očekivati u budućnosti? Na koji način su inovativne tehnologije usmjerene prema zaposlenicima u skladištima? Na ova i mnoga druga pitanja odgovor će dati stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u SCM području.

    Marijo Baburić je SCM Program Manager u poduzeću Špica Sustavi d.o.o. i ima gotovo 20 godina radnog iskustva u području SCM-a.

    Miha Capuder je Business Development Manager u Honeywel Workflow Solutions, s uskom specijalizacijom na uvođenje i implementaciju rješenja za moderna skladišta.

    Jacek Liber je Senio Business Consultant u Honeywel Workflow Solutions i ima višegodišnje iskustvo u planiranju i tehničkoj realizaciji rješenja za SCM područje.

    Svi zajedno odradili su mnogo uspješnih projekata na području SCM-a i postigli konkretne rezultate za tvrtke u kojima su implementirana rješenja.

    Pozivamo Vas da svakako poslušate ovo zanimljivo predavanje i naučite nešto novo.

    Vrijeme održavanja: 31.03.2020. (12:20-12:50h)

    Prijavi se na ovaj modul!
  • Označavanje u proizvodnji i skladištu

     Marko Vrbnjak, Sales Enablement Manager @NiceLabel, kao stručnjak koji ima dugogodišnje iskustvo, pokazat će na koji način upotreba tehnologije pomaže u obavljanju poslova u skladištima. Pokazat će konkretne primjere u kojima je uvođenje novih sustava dovelo do poboljšanja procesa i koje su slabe točke pokrivene uz pomoć tehnologije. Na koji način označavanje proizvoda može pomoći ostvarivanju ušteda i kako je moguće poboljšati proizvodne procese u skladištima, saznajte više na ovom predavanju.

    Vrijeme održavanja: 31.03.2020. (13:00-13:20h)

    Prijavi se na ovaj modul!
  • Microsoft Office 365 aplikacije za učinkovit rad od kuće

    U današnje vrijeme pokazuje se povećana potreba za korištenjem alata za kolaboraciju, specifično u scenarijima rada od kuće. U takvim okolnostima Microsoft Teams je platforma koja upravo to omogućuje, te ju je kompanija Microsoft omogućila svima na besplatno korištenje u trenutnoj situaciji.
    Tijekom ovog predavanja će Vam biti prezentirani najčešći scenariji korištenja Microsoft Teams platforme, odnosno funkcionalnosti koje omogućavaju jednostavniji rad od kuće.“

    Igor Pavleković radi u Microsoftu na poziciji Partner Specialist za moderno radno okruženje gdje je zadužan za partnerski ekosustav tvrtke Microsoft u kontekstu modernog radnog okruženja. Prije svoje karijere u Microsoftu, radio je u edukacijskoj grupi Algebra kao voditelj tehničke podrške - CTO, ali i predavač na područjima kolaboracijskih sustava (Exchange, Lync i Office 365) u sklopu MOC edukacije, te kao asistent na nekoliko kolegija na Visokoj školi za primijenjeno računarstvo.

    Vrijeme održavanja: 31.03.2020. (14:00h-14:20h)

    Prijavi se na ovaj modul!