Bez kartice, 14 dana besplatnog korištenja, testirajte bez obaveza
Kako bismo izbjegli nepotpune evidencije, našim korisnicima nudimo mogućnost prijave radnog vremena putem mobilnog telefona, web ili desktop aplikacije te terminala. Voditeljima je osigurana mogućnost jednostavnog upravljanja elektroničkom evidencijom radnog vremena, a zaposlenici u svakom trenutku mogu pratiti stanje svojih registracija.
Pomoću aplikacije za elektroničku evidenciju radnog vremena automatski prijavljujete i potvrđujete cjelodnevne i kraće odsutnosti, bolovanja i prekovremene radne sate. Zahtjevan proces vođenja elektroničke evidencije radnog vremena, koji ćete povjeriti automatizaciji, nikada vas neće iznevjeriti jer će podaci o odsutnostima s posla uvijek biti pripremljeni na vrijeme, a samim time i obračun plaća teći će brže i bez grešaka.
Evidenciju radnog vremena, kao što su podaci o prisutnosti, prekovremenom radu, skraćenom radnom vremenu, bolovanjima i odsutnostima, možete automatski pripremiti i jednim klikom uvesti u svoj sustav obračuna plaća. Uz elektroničku evidenciju radnog vremena podatke za obračun plaća pripremit ćete puno brže i bez grešaka.
Napravite plan rada za svoj tim u nekoliko klikova - planirajte smjene svog tima, tko je kada prisutan, prekovremene sate i odsutnosti. Dogovorite zamjene za neočekivana bolovanja i preraspodjelu zaposlenika na druge poslove na interaktivnom kalendaru i podijelite ažurirani plan putem e-maila. Pažljivim planiranjem radnog vremena optimizirat ćete troškove rada.
Povežite naša rješenja za evidenciju radnog vremena sa svojim sustavom za obračun plaća ili HR sustavom koji koristite putem API sučelja ili Excel tablice. Na taj način štedite vrijeme, izbjegavate moguće pogreške i cijelo vrijeme imate ažurne podatke.
Upoznajte i ostale funkcionalnosti našeg rješenja za evidenciju radnog vremena.