TOP 3 Trenda u intralogistici - LogiMAT24  •  07.05.2024. u 9h organiziramo besplatni webinar na kojem ćemo pokazati novosti, trendove i savjete koje smo dobili tijekom nedavnog posjeta najvećem svjetskom sajmu logistike - LogiMAT 2024. Prijavite se ovdje.  
   
Choose languageLanguage

Evidencija radnog vremena za različite organizacije

Time&Space sustav osigurava potpunu integraciju sustava kontrole pristupa i evidencije radnog vremena za različite vrste organizacija. Pouzdana, kvalitetna i učinkovita evidencija radnog vremena važna je za svaku organizaciju koja ima zaposlenike. 

Više od 400 uspješnih instalacija Time&Space sustava u Hrvatskoj

Registracija putem mobitela
Mobilnost

Registracija putem mobitela

Mobitel je nezaobilazno sredstvo za sve one koji teže većoj produktivnosti te jednostavnim i sigurnim procesima. Omogućuje nadređenima i zaposlenicima da svoj posao obavljaju bez obzira na mjesto i vrijeme. Time&Space sustav omogućuje korisnicima da, uz pomoć mobitela, imaju mogućnost ulaska i izlaska iz određenih prostorija. 
Spica Mobile Time
Špica Mobile Time aplikacija je unutar Time&Space sustava koja omogućuje zaposlenicima da se registriraju preko telefona ili tableta. Na isti način mogu se podnositi zahtjevi za odsustvo s radnog mjesta te je moguće pregledati detalje vezane za evidenciju radnog vremena. Nema više potrebe za fizičkom prisutnošću. 
Cjelovito rješenje za evidenciju radnog vremena
Time&Space

Cjelovito rješenje za evidenciju radnog vremena

Evidencija radnog vremena na način kako to omogućuje Time&Space sustav temelj je za upravljanje složenim poslovnim i kadrovskim procesima u različitim organizacijama. Precizna evidencija radnog vremena osnova je za sveobuhvatno planiranje i upravljanje radnim vremenom, odsutnostima zaposlenika te pripremu podataka za obračun plaća zaposlenika. 
Upravljanje odsutnostima
Elektronsko upravljanje odsutnostima u modulu Approval Workflow bitno skraćuje i pojednostavljuje postupak pregleda i odobrenja različitih zahtjeva. Postupak odobravanja zahtjeva se može provoditi na više razina, a mogu se omogućiti i dodatni odobravatelji kako bi se cijeli proces ubrzao. Evidencija aktivnosti (Audit Log) može se pratiti i pregledati za svaki podneseni zahtjev.
Integracija sa sustavom za obračun plaća
Modul Payroll Integration Framework (PIF) veza je između evidencije radnog vremena i sustava za obračun plaća. Modul obrađuje podatke prikupljene u Time&Space sustavu u skladu s unaprijed definiranim parametrima. Na taj način, znatno se ubrzava proces obračuna plaće i ostaje više vremena za obavljanje ostalih radnih aktivnosti. 
Putni nalozi
Modul Putni nalozi olakšava pripremu putnih naloga podnositeljima zahtjeva, odobravateljima te računovodstvu. Cijeli postupak, od otvaranja putnog naloga do pripreme isplate i naloga za plaćanje, možete odraditi u aplikaciji ili putem mobitela. Sve obavijesti koje su vezane za podneseni zahtjev stižu putem e-maila i na taj način se postiže pravovremena obavijest. 
Planiranje radnog vremena
Modul Dynamic Scheduling omogućuje jednostavno planiranje i organizaciju rada. Definirani parametri, usklađeni s radnim zakonodavstvom, znatno olakšavaju posao i smanjuju troškove..
Poslovna analitika
Izvještaji koji se mogu generirati u Time&Space sustavu, nezaobilazni su resurs za menadžment i rukovoditelje koji trebaju pouzdane podatke o svojim zaposlenicima na temelju kojih donose daljnje odluke. Izvješća mogu pomoći za lakši uvid u kršenja koja su povezana s radnim vremenom te za upravljanje i uvid u različite odsutnosti i prekovremeni rad zaposlenika. 
SAP integracija
Svjesni različitosti poslovnih sustava, nastojimo prilagoditi sustav što je više moguće Vašem poslovnom okruženju. U tu svrhu, razvili smo rješenja koja povezuju Time&Space sustav s poslovnim informacijskim sustavima i računovodstvenim programima što dokazuju i certifikati koje imamo na tom području. 
Tehnologija

Registracija radnog vremena u oblaku

Poduzećima koja traže jednostavnija rješenja za evidenciju radnog vremena, dobro će doći opcije u cloud-u. Cloud rješenja za evidenciju radnog vremena ne zahtijevaju velika početna ulaganja, brzo se implementiraju, a sustav se redovito ažurira i održava. Za sve organizacije koje trebaju jednostavno, učinkovito i pouzdano rješenje, razvili smo sustav AllHours i MyHours koji Vam omogućuju upravljanje radnim vremenom prema projektima. 

Jednostavna evidencija radnog vremena na više lokacija

Jednostavna evidencija radnog vremena na više lokacija

Web aplikacija AllHours omogućuje evidenciju radnog vremena putem mobitela i podsjeća zaposlenika da evidentira svoj dolazak, pauzu ili odlazak s radnog mjesta. Lokacija svakog zaposlenika određuje se na temelju GPS koordinata, a svaka registracija sadrži podatke o lokaciji s koje je prijava zabilježena. Na taj način osigurava se pouzdana evidencija radnog vremena.

Transparentno upravljanje radnim vremenom na projektima

Transparentno upravljanje radnim vremenom na projektima

Web aplikacija MyHours alat je za praćenje radnog vremena prema projektima. Moguće je pratiti koliko je vremena utrošeno, od strane pojedinog zaposlenika, na pojedinom projektu ili dijelu projekta. Prednost je što je cijela aplikacija cloud rješenje i omogućuje jednostavno prijavljivanje svih sudionika na projektu. Moguće je postaviti i različite metode izračunavanja utrošenog vremena i kreirati izvješća po različitim kriterijima. 

Zašto smo odličan izbor?

30 +
godina uspješnog poslovanja
30 +
država u kojima se koristi Time&Space sustav
4.000 +
implementacija Time&Space sustava
1.000.000
zadovoljnih korisnika
Oprema

Registracijski terminali

Svojim dizajnom terminali pružaju jednostavno, elegantno i pristupačno korisničko sučelje za evidenciju radnog vremena.

Zone Touch

Zone Touch

Zone Touch je registracijski terminal koji podržava MIFARE, iCLASS i HID Mobile RFID tehnologiju. Kontrola pristupa omogućena je kroz dodatni Zone Door I/O modul.

Preuzmite brošuru!
Zone Touch FP

Zone Touch FP

IP65 biometrijski terminal za registraciju radnog vremena koji omogućava registraciju na temelju otiska prsta, ali podržava MIFARE, iCLASS i HID Mobile RFID tehnologiju. Kontrola pristupa omogućena je kroz dodatni Zone Door I/O modul.

Preuzmite brošuru!
Zone Touch KB

Zone Touch KB

IP65 registracijski terminal s tipkovnicom koji podržava većinu tehnologija RFID kartica. Posebno je pogodan za industrijska okruženja. Kontrola pristupa omogućena je kroz dodatni Zone Door I/O modul.

Preuzmite brošuru!
Android Time Terminal

Android Time Terminal

Terminal MATT je Android prijenosni registracijski terminal. Osobito je pogodan na lokacijama gdje je potrebna privremena evidencija radnog vremena te na lokacijama s malim brojem zaposlenih. 

Zašto Time&Space?

Time&Space je sustav za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa

Pročitajte najvažnije informacije vezano za rad Time&Space sustava za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa.

CEMEX Hrvatska d.d. je tvrtka koja ima u Hrvatskoj više od 450 zaposlenika, 3 tvornice cementa, 6 tvornica betona, 10 distributivnih centara na kopnu i 2 pomorska terminala. Takav veliki sustav zahtijeva pažljivo planiranje ljudskih resursa, evidenciju radnih sati te kvalitetnu kontrolu pristupa. Preuzmite Case Study i saznajte što smo sve odradili u CEMEX Hrvatska d.d.

Dugogodišnja suradnja s tvrtkom CEMEX Hrvatska d.d. rezultirala je implementacijom integralnog sustava za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa. Izazov u ovom projektu bio je koordinirati rad više od 450 zaposlenika, a koji su raspoređeni po različitim smjenama. Uz pomoć Time&Space sustav za evidenciju radnog vremena, uveden je i modul za upravljanje odsutnostima zaposlenika te je olakšan i pojednostavljen proces mjesečnog obračuna plaća zaposlenika. Na taj način smanjena je papirologija i uvelike je olakšan rad HR odjela.

BJELIN GRUPA okuplja tvrtke Bjelin d.o.o., Bjelin Croatia d.o.o., Bjelin Otok d.o.o. i Spačvu d.d. Grupacija broji više od 1.800 zaposlenika i dalje se širi i razvija. Uz primarnu djelatnost proizvodnje podnih obloga (trosloni parket, podne daske od učvršćenog drveta i keramičke kompozite) glavnina proizvodnje obuhvaća rezanu građu, furnir, pelete, brikete pa sve do sobnih i ulaznih vrata.

Sustav za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa uveden je u poduzeću Bjelin d.o.o. na lokacijama u Ogulinu i Bjelovaru. Zaposlenici se registriraju RFID karticama, a dio zaposlenika koristi i registraciju putem mobitela. Osim toga, evidencija radnog vremena povezana je s računovodstvenim programom za obračun plaća zbog čega se znatno štedi vrijeme i ostali resursi. Preuzmite Case Study i saznajte što smo sve implementirali u poduzeću Bjelin d.o.o. i što naš korisnik kaže o nama!

Split Parking d.o.o. javno je poduzeće koje ima gotovo 200 zaposlenika. Izazov ovog projekta bio je omogućiti kvalitetno praćenje i evidenciju radnog vremena zaposlenika te osigurati kvalitetni sustav izvještavanja za sve lokacije.

Evidencija radnog vremena može uvelike pridonijeti kvalitetnijoj unutarnjoj organizaciji. 
Time&Space sustav za evidenciju radnog vremena omogućuje niz kvalitetnih rješenja u segmentu upravljanja radnim vremenom - od najjednostavnije registracije za zaposlenike pa do povezivanja sa sustavom za obračun plaća, modulom za slanje zahtjeva za odsutnost zaposlenika (kao što su, primjerice, zahtjevi za godišnji odmor ili slobodne dane) te kvalitetno planiranje radnog vremena. Sve to u skladu sa pozitivnim propisima Republike Hrvatske koji se odnose na radno zakonodavstvo. 
Zanima Vas kako smo implementirali sustav za evidenciju radnog vremena u poduzeću Split Parking d.o.o. i što o nama i sustavu Time&Space kažu oni koji koriste sustav? 
Pogledajte detalje u brošuri i kontaktirajte nas za više informacija!

Što možemo učiniti za Vas?

Svaka organizacija je jedinstvena i ima različite potrebe i zahtjeve. Zajedno možemo pronaći pravo rješenje koje će Vam pomoći ostvariti ciljeve i to u skladu s Vašim financijskim mogućnostima.