Evidencija o radnicima - što se sve promijenilo?  •  Na online edukaciji koja će se održati 29.10.2024. (utorak) u 10h pokazat ćemo koje su sve novosti vezano za novi Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima. Više o edukaciji i mogućnostima prijave saznajte ovdje
   
Choose languageLanguage

Evidencija radnog vremena za različite organizacije

Bez kartice, 14 dana besplatnog korištenja, testirajte bez obaveza

Oprema

Registracijski terminali

Svojim dizajnom terminali pružaju jednostavno, elegantno i pristupačno korisničko sučelje za evidenciju radnog vremena.

Zone Touch

Zone Touch

Zone Touch je registracijski terminal koji podržava MIFARE, iCLASS i HID Mobile RFID tehnologiju. Kontrola pristupa omogućena je kroz dodatni Zone Door I/O modul.

Preuzmite brošuru!
Zone Touch FP

Zone Touch FP

IP65 biometrijski terminal za registraciju radnog vremena koji omogućava registraciju na temelju otiska prsta, ali podržava MIFARE, iCLASS i HID Mobile RFID tehnologiju. Kontrola pristupa omogućena je kroz dodatni Zone Door I/O modul.

Preuzmite brošuru!
Zone Touch KB

Zone Touch KB

IP65 registracijski terminal s tipkovnicom koji podržava većinu tehnologija RFID kartica. Posebno je pogodan za industrijska okruženja. Kontrola pristupa omogućena je kroz dodatni Zone Door I/O modul.

Preuzmite brošuru!
Android Time Terminal

Android Time Terminal

Terminal MATT je Android prijenosni registracijski terminal. Osobito je pogodan na lokacijama gdje je potrebna privremena evidencija radnog vremena te na lokacijama s malim brojem zaposlenih. 

Evidentirajte dolaske i odlaske s radnog mjesta
EVIDENCIJA RADNOG VREMENA

Evidentirajte dolaske i odlaske s radnog mjesta

Kako bismo izbjegli nepotpune evidencije, našim korisnicima nudimo mogućnost prijave radnog vremena putem mobilnog telefona, web ili desktop aplikacije te terminala. Voditeljima je osigurana mogućnost jednostavnog upravljanja elektroničkom evidencijom radnog vremena, a zaposlenici u svakom trenutku mogu pratiti stanje svojih registracija. 

Upravljanje odsutnostima
IZOSTANCI S RADNOM MJESTA

Upravljanje odsutnostima

Pomoću aplikacije za elektroničku evidenciju radnog vremena automatski prijavljujete i potvrđujete cjelodnevne i kraće odsutnosti, bolovanja i prekovremene radne sate. Zahtjevan proces vođenja elektroničke evidencije radnog vremena, koji ćete povjeriti automatizaciji, nikada vas neće iznevjeriti jer će podaci o odsutnostima s posla uvijek biti pripremljeni na vrijeme, a samim time i obračun plaća teći će brže i bez grešaka.

S evidencijom radnog vremena do podataka za obračun plaća
PODACI ZA OBRAČUN PLAĆA

S evidencijom radnog vremena do podataka za obračun plaća

Evidenciju radnog vremena, kao što su podaci o prisutnosti, prekovremenom radu, skraćenom radnom vremenu, bolovanjima i odsutnostima, možete automatski pripremiti i jednim klikom uvesti u svoj sustav obračuna plaća. Uz elektroničku evidenciju radnog vremena podatke za obračun plaća pripremit ćete puno brže i bez grešaka.

Planiranje radnog vremena na interaktivnom kalendaru
Planiranje radnog vremena

Planiranje radnog vremena na interaktivnom kalendaru

Napravite plan rada za svoj tim u nekoliko klikova - planirajte smjene svog tima, tko je kada prisutan, prekovremene sate i odsutnosti. Dogovorite zamjene za neočekivana bolovanja i preraspodjelu zaposlenika na druge poslove na interaktivnom kalendaru i podijelite ažurirani plan putem e-maila. Pažljivim planiranjem radnog vremena optimizirat ćete troškove rada.

1.000.000 zadovoljnih korisnika

Integracije

Povežite svoje IT sustave u učinkovitu cjelinu

Povežite naša rješenja za evidenciju radnog vremena sa svojim sustavom za obračun plaća ili HR sustavom koji koristite putem API sučelja ili Excel tablice. Na taj način štedite vrijeme, izbjegavate moguće pogreške i cijelo vrijeme imate ažurne podatke.

Povežite svoje IT sustave u učinkovitu cjelinu

Niste pronašli ono što ste tražili?

Upoznajte i ostale funkcionalnosti našeg rješenja za evidenciju radnog vremena.