TOP 3 Trenda u intralogistici - LogiMAT24  •  07.05.2024. u 9h organiziramo besplatni webinar na kojem ćemo pokazati novosti, trendove i savjete koje smo dobili tijekom nedavnog posjeta najvećem svjetskom sajmu logistike - LogiMAT 2024. Prijavite se ovdje.  
   
Choose languageLanguage

Back of house rješenja

Povećajte sigurnost back of house prostora vašeg hotela, zaštitite zaposlenike i imovinu, te poboljšajte organizaciju rada implementacijom integriranog sustava za kontrolu kretanja i evidenciju radnog vremena. 

Primjenom sustava kontrole pristupa do visoke razine sigurnosti

Primjenom sustava kontrole pristupa do visoke razine sigurnosti

Kontrola pristupa jedna je od glavnih funkcija Time&Space sustava. S lakoćom postavljajte složena pristupna prava i pratite sva zbivanja u realnom vremenu. Korištenje Špica Zone Access kontrolera omoućuje upravljanje pristupom bez obzira na broj i raspored vrata u sustavu. Za još veću razinu sigurnosti kroz aplikacijski okvir možete integrirajte i druge funkcionalnosti kao što su videonadzor, upravljanje posjetama, vizualizacija kontroliranog prostora, alarmi…

Jednostavno upravljanje složenim radnim vremenom

Jednostavno upravljanje složenim radnim vremenom

Bez obzira na kompleksnost radnih procesa vašeg back of house prostora, Time&Space sustav se može prilagoditi vašim potrebama. Veliki broj radnih mjesta, raspoređivanje radnika na različitim lokacijama i mjestima troška u različitim smjenama ne mora biti prepreka u planiranju i upravljanju radnim vremenom. Modularnost Time&Space sustava omogućuje da na jednostavan i učinkovit način optimizirate svoj rad dinamičkim planiranjem, preciznom evidencijom radnog vremena, upravljanjem odsutnostima, pripremom podataka za obračun plaća i povezivanjem s računovodstvenim programima. Detaljni izvještaji Time&Space sustava pomažu upravama hotela kod donošenja poslovnih odluka.

Radno vrijeme i kontrola kretanja u oblaku

Za hotele koji traže jednostavnija rješenja bez potrebe za velikim početnim ulaganjima dostupna je cloud opcija za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa. Učinkovita i pouzdana cloud rješenja pružaju mogućnosti brze i jednostavne implementacije te redovitog ažuriranja i održavanja sustava.
Bilo gdje i bilo kada
All Hours aplikacija omogućuje vam da bilježite prisutnost putem mobilne aplikacije, računala ili terminala. Određivanje lokacije na temelju GPS koordinata osigurava pouzdanu evidenciju radnog vremena.
Mobilni pristup
Pomoću Door Cloud aplikacije pretvorite svoj telefon u alat za ulazak u prostorije. Zaštitite svoje prostorije uz jednostavan i siguran način pristupa i smanjene troškove implementacije.