Choose languageLanguage

Rješenje za popis i upravljanje osnovnim sredstvima

Korisnicima omogućujemo praćenje osnovnih sredstava poduzeća od njihove nabavke, označavanja barkod ili RFID oznakama, do pripreme i provedbe inventura. Osim osnovnih funkcionalnosti praćenja osnovnih sredstava, omogućuje se napredno planiranje i organizacija održavanja. Zaprimanje zahtjeva za servisiranjem, organizacija i realizacija radnih naloga za zadacima te upisivanje servisnih aktivnosti izvršenih na osnovnim sredstvima. Sve funkcionalnosti dostupne su na Android mobilnim uređajima. Korisničko sučelje aplikacije je intuitivno te omogućuje vrlo brz početak samostalnog rada. Korisnik ima mogućnosti kreiranja vlastitih izvještaja prema svojim poslovnim potrebama i procesima.

Advantas povećava učinkovitost i produktivnost vaših procesa inventure, servisa i održavanja osnovnih sredstava
Funkcionalnosti

Advantas povećava učinkovitost i produktivnost vaših procesa inventure, servisa i održavanja osnovnih sredstava

Advantas je modularan i korisnički pristupačan sustav koji podržava rad s Android mobilnim uređajima, rad preko internet preglednika i osigurava online ili offline razmjenu informacija između sustava i korisnika na lokacijama rada.

Podaci o vašim osnovnim sredstvima
Za svako osnovno sredstvo unose se podaci koji ga određuju, a mogu biti iz financijske grupe kao što su klasa sredstva, mjesto troška, zaposlenik koji ga koristi ili iz fizičke grupe podataka kao što su lokacija, kat, zgrada, poslovni centar.
Uz osnovne podatke, Advantas omogućuje unos, spremanje i pretraživanje različitih dodatnih podataka i dokumenata koji su vezani za određeno sredstvo, na primjer nabavni račun, fotografija, geolokacija, servisni dokumenti (zahtjev za servisom, radni nalog), nalog za premještaj, jamstveni list... 
Jednostavan i točan popis osnovnih sredstava
Upotrebom Advantasa i prijenosnih ručnih terminala ili mobitela uz označavanje lokacija i osnovnih sredstava bar kod ili RFID etiketama popis osnovnih sredstava postaje jednostavan, brz i točan poslovni proces. 
Održavanje i servis osnovnih sredstava
Periodično održavanje sredstava, zaprimanje zahtjeva za servisom, radni nalozi sa zadacima i servisnim aktivnostima napredne su funkcionalnosti Advantasa koje produžuju upotrebno vrijeme, kvalitetu korištenja osnovnih sredstava i doprinose povećavanju produktivnost poduzeća. 
Napredni sustav izvještavanja i statistika
Advantas sustav izvještavanja omogućuje izradu poslovnih analiza, njihove grafičke prikaze kao i različite izvještaje. Korištenjem generatora izvještaja naš tim stručnjaka može prilagoditi izvještavanje potrebama vaših poslovnih procesa.  
Povezivanje s računovodstvenim programima
Advantas data manager modul korištenjem datoteka za razmjenu podataka omogućuje jednostavno povezivanje s računovodstvenim programima. Integraciju s računovodstvenim programima možemo realizirati i primjenom aplikacijskog programskog sučelja (API).
Povijest aktivnosti
Advantas bilježi sve promjene podataka koji su vezani uz osnovna sredstva kao i sve ostale aktivnosti koje se događaju prilikom rada na web programskoj platformi ili na Android klijentima. Na jednostavan način moguće je pregledati i kontrolirati povijest svih promjena. 

Zašto je Advantas pravi izbor za Vas?

Prikazuje realno stanje sredstava
Smanjuje troškove održavanja
Produžuje radni vijek sredstava
Povećava produktivnost poduzeća
Zašto su važni inventura  i održavanje osnovnih sredstava?
INVENTURA OSNOVNIH SREDSTAVA

Zašto su važni inventura i održavanje osnovnih sredstava?

Inventura je zakonska obaveza i poslovni proces za vrijeme kojega osim obaveznog popisa trebamo procijeniti stanje osnovnih sredstava, provjeriti da li su u upotrebi, gdje se nalaze i tko ih koristi.

Advantas omogućuje da na temelju informacija o stanju osnovnih sredstava prikupljenih tijekom inventure predložimo aktivnosti za daljnje postupanje. Omogućuje se niz aktvinosti poput nabave novih dijelova, premještaja sredstava ili prijedlozi za rashodom postojećih.

Idealno upotrebno stanje sredstava je da za vrijeme svog životnog vijeka tijekom čitavog radnog vremena podržavaju poslovni proces u kojem se koriste. U stvarnosti, situacija je drugačija, kvarovi su česti, a održavanje i servisi sredstava predstavljaju znatan financijski trošak koji se može približiti ili rasti iznad njihove nabavne vrijednosti.

Advantas podržava procese preventivnog održavanja i servisnih aktivnosti koje se mogu realizirati prema pojedinačnim zahtjevima za servisiranjem ili tijekom održavanja. Procesno organiziranim preventivno-servisnim aktivnostima doprinosimo ispravnom stanju i funkcioniranju osnovnih sredstava.

Korištenjem Advantasa osigurava se radna kvaliteta sredstava, kontinuitet radnih procesa, smanjuju se troškovi održavanja i doprinosi se većoj produktivnosti.

Oprema

Oprema za popis osnovih sredstava

Poboljšajte učinkovitost pomoću naprednih čitača, tehnološki sofisticiranim pisačima i cjenovno pristupačnim potrošnim materijalom. 

Prijenosni terminali

Prijenosni terminali

Napredni prijenosni terminali omogućuju učinkoviti popis osnovnih sredstava. Terminali mogu očitavati barkod ili RFID oznake.

VIŠE INFORMACIJA
Čitači bar koda

Čitači bar koda

Postoji više vrsta skenera bar koda: ručni, bežični, fiksni, dostupni u raznim cijenama i kvalitetama. Čitači omogućavaju brzo i pouzdano čitanje 1D ili 2D bar kodova.

VIŠE INFORMACIJA
Pisači etiketa

Pisači etiketa

Isto tako, u ponudi imamo i prijenosne Bluetooth pisače te potrošni materijal koji će odgovarati ponuđenim pisačima. 

VIŠE INFORMACIJA
Potrošni materijal

Potrošni materijal

Za sve pisače u našoj ponudi isporučujemo potrošni materijal u skladu sa zahtjevima pojedinog tipa pisača. 

VIŠE INFORMACIJA

Što možemo učiniti za Vas?

Svaka organizacija je jedinstvena i ima različite potrebe i zahtjeve. Zajedno možemo pronaći pravo rješenje koje će Vam pomoći ostvariti ciljeve.

Želim sastanak