TOP 3 Trenda u intralogistici - LogiMAT24  •  07.05.2024. u 9h organiziramo besplatni webinar na kojem ćemo pokazati novosti, trendove i savjete koje smo dobili tijekom nedavnog posjeta najvećem svjetskom sajmu logistike - LogiMAT 2024. Prijavite se ovdje.  
   
Choose languageLanguage
Novost

Evidencija radnog vremena u cloud-u

Evidencija radnog vremena u cloud-u

Svjedoci smo pandemije koja je cijeli svijet zaustavila i kasnije usporila. Kao rezultat toga, mnoge države su u ekonomskim problemima, a znatnih poteškoća imaju i mnogi poduzetnici. U takvim trenucima, potrebno je maksimalizirati korist iz postojećih resursa koje ima pojedina organizacija kako bi se na najbolji mogući način iskoristili resursi koji su na raspolaganju. Kvalitetna organizacija zaposlenika preduvjet je za to. Zaposlenici trebaju biti motivirani i dobro organizirani kako bi mogli dati najviše što mogu, u skladu s njihovim znanjima, vještinama i iskustvu.

U takvoj situaciji od velike pomoći je i kvalitetna analitika. Tko je od zaposlenika koliko i što radio, koliko je vremena utrošio na pojedini zadatak i ono najvažnije - kakav je rezultat isporučio na kraju dana, tjedna ili mjeseca. Na taj način može se provjeriti doprinos svakog zaposlenika ukupnom rezultatu poduzeća, odnosno organizacije.

Alati za evidenciju radnog vremena u cloud-u mogu biti uvelike od pomoći u takvim situacijama. Bez obzira rade li zaposlenici u uredu, u proizvodnji ili od kuće, radno vrijeme moguće je kvalitetno izmjeriti ukoliko postoje alati za to. Primjerice, važno je znati je li zaposlenik zaista produktivan za vrijeme svog radnog vremena ili nije te koliko je zaista radio. Na taj način može se spriječiti nezadovoljstvo zaposlenika i osjećaj nepravednosti ako zaposlenici rade kvalitetno i daju sve od sebe, a njihovi voditelji ili Uprava to ne prepoznaje i ne valorizira. U tom slučaju, takvi zaposlenici će vrlo vjerojatno potražiti novi posao, a to znači nenadoknadivi gubitak za bilo koju organizaciju.

Kontrolna ploča sustava za evidenciju radnog vremena u oblaku

Učinkovita evidencija radnog vremena u oblaku

Kako bi se izbjegle opisane situacije, potrebno je mjeriti radno vrijeme. Ručno zapisivanje radnog vremena (ručna evidencija) zamoran je posao i može dovesti do brojnih problema (netočno zapisivanje, greške prilikom unosa i sl.). Osim toga, treba voditi računa o tome da je evidencija radnog vremena zakonska obveza.

Kako bi se izbjegle greške koje se mogu dogoditi, elektronska evidencija radnog vremena vrlo je korisna. Na taj način se postiže bolja i kvalitetnija evidencija za interne svrhe i ispunjava se zakonska obveza koju poslodavac ima. Evidencija radnog vremena moguća je i kao cloud rješenje. Takav način evidentiranja donosi brojne pogodnosti i pojednostavljuje upravljanje ljudskim resursima

Evidencija radnog vremena u cloudu - koje su prednosti? Prije svega, važno je naglasiti da je radno vrijeme moguće evidentirati na više različitih načina: putem preglednika, mobilnog telefona i na standardni način preko terminala za evidenciju radnog vremena pa čak i putem biometrije. Moramo istaknuti da je prilikom uvođenja biometrije potrebno posebno obratiti pozornost na GDPR odredbe te na odredbe Zakona o provedbi GDPR-a. koje se odnose na uvođenje biometrije u organizacije (posebno članci 21.-24. Zakona o provedbi GDPR-a).

Sustav za evidenciju radnog vremena u oblaku. Prikaz radnog vremena po danima za pojedinog zaposlenika.

U All Hours alatu vrlo jednostavno se mogu uvesti državni praznici tako da nema potrebe za ručnim unosom. Osim toga, moguće je i poslati zahtjev za odsutnošću (primjerice, godišnji odmor, putovanje, neplaćeno odsustvo i sl.) i na taj način voditelji poslovanja mogu imati nadzor nad prisutnošću zaposlenika i lakše planirati radno vrijeme i obveze. Zaposlenici mogu pregledati svoje radno vrijeme i imati uvid u to koliko sati imaju prekovremenih ili su eventualno u manjku radnih sati za taj mjesec. Sustav je moguće postaviti na engleskom i hrvatskom jeziku, ovisno o potrebama organizacije. Ovakav način evidencije radnog vremena je i mnogo sigurniji jer nema potrebe za vlastitim serverima i održavanjima i nema opasnosti od gubitka podataka uslijed hakerskih napada unutar organizacije.


Provjerite koliko je zaista vremena potrebno zaposlenicima za određivanje pojedinog zadatka

Ukoliko zaposlenici odrađuju posao u uredu, ponekad je teško napraviti procjenu koliku su vremena na koji zadatak utrošili. Kako bismo omogućili kvalitetno praćenje, razvili smo My Hours alat za praćenje radnog vremena po projektima. Pomoću ovog alata možete provjeriti koliko je tko vremena u timu potrošio na pojedini zadatak i što je sve odrađeno. Na taj način možete provjeriti efikasnost ljudi u timu i nagraditi zaposlenike koji su uspješni i brzi u izvršavanju svojih radnih obveza.

Sigurna kontrola pristupa kao cloud rješenje

Kako bi se postigla sigurnost prilikom ulaska u prostorije, omogućili smo cloud rješenje za kontrolu pristupa. Na koji način ovo rješenje funkcionira? Vrlo je važno naglasiti da se radi o visokoj sigurnosnoj razini te da je prilikom dizajniranja rješenja napravljeno sve kako bi se pojednostavilo korištenje, a zadržali visoki sigurnosni zahtjevi. DoorCloud je rješenje koje omogućava nad pravima pristupa. Konkretno, moguće je odrediti da pojedine osobe imaju pristup određenim prostorijama dok je drugima pristup zabranjen. Osim toga, moguće je otvaranje vrata putem mobitela, bez potrebe za fizičkim dodirom čime se osigurava smanjenje prenošenja virusa i bakterija. Nadalje, moguće je s distance otvoriti vrata zaposlenicima i gostima što ovaj sustav čini vrlo prilagodljivim za različite organizacije, kako one proizvodne tako i za organizacije u kojima je rad prvenstveno baziran u uredima, ali i za hotele i apartmane jer je moguće jednostavno gostima otvoriti vrata soba i apartmana. Želite znati detalje rada ovog sustava? Svakako pročitajte naš blog u kojem smo detaljno opisali na koji način funkcionira sustav te koje su sve prednosti i mogućnosti ovakvog sustava. Ili još bolje, prijavite se na naš webinar kojeg planiramo u četvrtak, 23.07.2020. u 10h i na kojem ćemo razgovarati o Novom dobu optimizacije procesa. Prisustvo na webinaru je besplatno, a svi koji se prijave dobit će i snimku webinara. Cilj nam je pokazati naše iskustvo što se tiče uvođenja sustava za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa i pokazati funkcionalnosti ovih sustava. Veselimo se Vašem prisustvu! :)

Webinar: Evidencija radnog vremena i kontrola pristupa u oblaku





>