Cjelovito rješenje za evidenciju radnog vremena
Rješenje za učinkovitu kontrolu pristupa
Pronađite cjelovita rješenja za upravljanje i digitalizaciju lanca opskrbe
Bilo gdje i bilo kada! Putem mobilne aplikacije, računala ili terminala. Automatizirajte bilježenje prisutnosti i omogućite lakši obračun plaća.
Provjerite prisutnost zaposlenika u stvarnom vremenu. Budući da se svaka registracija može zabilježiti uz pomoć GPS koordinata, uvijek možete provjeriti odakle su se zaposlenici prijavili.
Pripremite sve podatke potrebne za obračun plaća. Aplikacija će automatski zbrojiti radno vrijeme, različite vrste dodataka i izostanke. Na početku korištenja potrebno je postaviti pravila za obračun radnog vremena (npr. prekovremeni sati, bolovanje, slobodni dani i sl.).
Evidentirajte godišnji odmor, slobodne dane, praznike, bolovanje ili bilo koji drugi izostanak. Sve zahtjeve za odsutnost odobravaju nadređene osobe (primjerice, voditelji odjela). Pomoću aplikacije All Hours slanje i odobravanje zahtjeva brže je i fleksibilnije.
Upravljajte radnim procesima uz pomoć ključnih izvještaja. Provjerite registracije zaposlenika, analizirajte rad zaposlenika i obračunajte plaće. Koristite prilagođena izvješća za analizu radnih sati zaposlenika, optimizaciju procesa i poboljšanje produktivnosti zaposlenika.
Neka Zone Touch terminali za evidenciju radnog vremena rade za Vas! Svojom kompaktnošću i kvalitetnim dizajnom predstavljaju jednostavno, elegantno i pristupačno korisničko rješenje za registraciju radnog vremena.
„Evidentiramo sve što nam nudi All Hours: dolaske, odlaske, vrijeme ručka, službene izlaske, prekovremeni rad, bolovanja i godišnje odmore. Program koristimo u potpunosti i s njime smo vrlo zadovoljni.”
Kadrovska služba | KingsBox
"Uz pomoć All Hours aplikacije uspješno smo riješili problem registracije radnog vremena. All Hours aplikacija nam je omogućila bolji pregled radnih sati te lakši i znatno brži obračun prekovremenih sati, poslijepodnevnog rada i bolovanja. Izuzetno smo zadovoljni uslugom."
specijalist oralne kirurgije
Dental centar Tredent d.o.o.
„U Luci Split vrlo smo zadovoljni s All Hours aplikacijom. Implementacija je prošla bez problema i u svega nekoliko dana naš je sustav s više od 100 zaposlenika bio spreman za rad. Većina naših zaposlenika upotrebljava mobilnu aplikaciju za registraciju, ali za one koji ne koriste mobilne telefone, terminali za registraciju radnog vremena smješteni su na 2 lokacije unutar tvrtke, putem kojih zaposlenici mogu registrirati radno vrijeme pomoću RFID kartica. Velika prednost za rukovodstvo tvrtke su i podaci u stvarnom vremenu koji našem timu za obračun plaća pomažu smanjiti potrebno vrijeme za izračun. Također, zaposlenici imaju pristup podacima o prisutnosti i odsutnosti, kao i zahtjevima za izostanke s posla korištenjem All Hours mobilne aplikacije.”
Director of Service Operations at Port of Split / Luka d.d. Split
„Uz pomoć All Hours programa, u prvom redu pojednostavili smo evidenciju prekovremenih sati i korištenja godišnjih odmora. Također, aplikacija nam olakšava obračun plaća jer uz pomoć izvoza podataka omogućuje nam sve što je potrebno.”
Country Manager
„All Hours aplikacija izvrsno je rješenje za manje i veće tvrtke. Jednostavno i povoljno rješenje za evidenciju radnog vremena. U našem su poduzeću zaposlenici aplikaciju dobro prihvatili i brzo je usvojili.”
direktor / founder & general manager
ČILI PIPP d.o.o.
SPICA All Hours je fleksibilno i jednostavno rješenje za evidenciju radnog vremena i prisustva. Kombinacija registracije putem terminala, mobilne i web aplikacije nudi fleksibilno rješenje za mala, srednja i velika preduzeća.
> Nije potrebna kreditna kartica
> Otkažite u bilo kojem trenutku
Pretplata uključuje korištenje SPICA All Hours za odabrani broj korisnika. Ne uključuje poštarinu, održavanje, hardver (terminali za registraciju radnog vremena), kupovinu ID kartica ili implementaciju sistema.
Mobilna aplikacija ne prati zaposlene, već samo evidentira lokaciju kad korisnik želi registrovati dolazak ili odlazak. Prilikom registracije aplikacija evidentira odabrani događaj (dolazak/odlazak) te vrijeme i trenutnu lokaciju (samo ako su primijenjena takva pravila). Nakon registracije aplikacija ne prikuplja niti ne prati druge podatke.
Ne postoji fizičko ograničenje broja zaposlenih. Nadalje, SPICA All Hours može podijeliti zaposlene u različite timove sa sopstvenim ulogama, na primjer, na administratore i menadžere.
Naplata za SPICA All Hours se zasniva na broju korisnika u trenutku kada se pređe na plaćenu pretplatu.
Sljedeće naknade izračunavaju se u svakom obračunskom ciklusu (mjesečno ili godišnje) na osnovu broja korisnika iz prethodnog perioda.
Možete odabrati plaćanje kreditnom karticom ili bankovnim transferom, uz opciju mjesečne ili godišnje pretplate. Godišnje pretplate automatski ostvaruju popust od 14 %.
Ako se na godišnje pretplate dodaju dodatni korisnici (u toku samog perioda pretplate), to će generisati proporcionalne troškove, koji će biti naplaćeni putem dodatnog računa.
Napomena: cijena za klijente s manje od pet korisnika ista je kao i za pet korisnika.
Mjesečna pretplata: Dodavanjem korisnika novi ukupan broj korisnika naplaćuje se sljedećeg mjeseca.
Uklanjanje korisnika funkcioniše na isti način, novi manji iznos naplaćuje se sljedećeg mjeseca. Uvijek se naplaćuje maksimalan broj korisnika u mjesecu bez obzira na to kada su dodani tokom mjeseca.
Godišnja pretplata: Ako tokom godišnje pretplate dodate dodatne korisnike, dobićete dodatni račun nakon što se dostigne prag od 150 €. Naknada je proporcionalna i uzima u obzir ono što ste već platili i koliko će novi korisnici koštati do kraja obračunskog perioda.
Primjer: ako u 5. mjesecu obračunskog perioda dodate 10 novih korisnika, odmah ćemo naplatiti tih 10 dodatnih korisnika za period od 7 mjeseci. Ako tokom godine smanjite broj korisnika, novac neće biti vraćen. Preplaćena sredstva ostaće na vašem računu i biće korištena u sljedećem obračunskom periodu ili ako ponovno povećate broj korisnika.
Iskoristite besplatno probno razdoblje od 14 dana i provjerite koliko Vam aplikacija zaista može pomoći u svakodnevnom radu!Nije potrebno unositi broj kartice, a testiranje možete prekinuti u bilo kojem trenutku.
Unesite svoje podatke za kontakt u obrazac i u polju "Poruka" navedite svoje pitanje. Odgovorit ćemo ubrzo
Ispunite obrazac i bit ćete preusmjereni na web adresu na kojoj se nalazi .zip datoteka sa svim excel predlošcima. Predlošci će se automatski preuzeti na vaše računalo.