• Podrška

     Radno vrijeme podrške:

     

    Pon - Pet, 8:00h - 16:00h

     

    Kontakt: hrpodrska@spica.com

    Tel: +385 21 495 759

    Tel: +385 1 6593 745

Podrška poduzeća Špica je tim mladih stručnjaka koji svojim znanjem i realiziranim projektima predstavljaju jamstvo kvalitetne provedbe i održavanja implementiranih rješenja. Najvažnije nam je osigurati zadovoljstvo korisnika naših rješenja kod njihove svakodnevne upotrebe.

  • Podrška za korisnike Time&Space sustava

    Odzivno vrijeme za korisnike s Ugovorom o održavanju je isti ili idući radni dan. Udaljena podrška (telefonski, udaljenim spajanjem na računalo korisnika i sl.) dostupna je radnim danom u razdoblju od 8h do 16h. U slučaju potrebe za podrškom koja uključuje izlazak na teren ne jamčimo vrijeme odziva i takvi zahtjevi obrađivat će se po redu zaprimanja, s tim da korisnici s Ugovorom o održavanju imaju prednost. Više o mogućnostima koje pruža Ugovor o održavanju pročitajte ovdje

    Usluge intervencije i održavanja naplaćuju se prema posebnim tarifama prema važećem cjeniku koji možete pronaći niže na linku.

    Preuzmite cjenik usluga!
  • Radno vrijeme podrške

    Naša podrška na raspolaganju Vam je radnim danom, od ponedjeljka do petka u razdoblju od 8h do 16h.
    Kontaktirajte nas na 01 6593 745 ili na 091 1122 935.

    Zahtjev za podršku
  • Špica Sustavi d.o.o

    Špica podrška - anketa o zadovoljstvu

    Budući da stalno radimo na poboljšanju naših poslovnih procesa, molimo Vas da ispunite kratki upitnik i odgovorite kako ste zadovoljni s tehničkom podrškom.
    Upitnik je anoniman, ali možete navesti tvrtku i svoje ime. 

    Upitnik možete ispuniti ovdje
  • Podrška

    Supremo softver

    Na korak do udaljene podrške.

    Supremo softver za udaljenu podršku preuzmite ovdje
  • podrska

    Cjenik podrške

    Preuzmite dokument u kojemu se nalaze podaci o troškovima podrške.

    Preuzmite dokument
  • Servis po vašem ukusu

    U podršci i implementaciji najvažnije su nam stranke i njihovo zadovoljstvo, kako na kraju instalacije sustava, tako i kod svakodnevne upotrebe naših rješenja. Nije nam problem doći bilo gdje ili bilo kada, samo da naše stranke ostanu zadovoljne.

    Mi u Špici samostalno servisiramo i popravljamo svoje uređaje. Oslanjamo se na dugogodišnje iskustvo koje kombiniramo s inovativnim i maštovitim pristupima. Godišnje, vrlo uspješno, serivsiramo preko 3000 uređaja. Nemojte se ustručavati kontaktirati nas jer ćemo na ovaj ili onaj način pronaći rješenje baš za Vas. Naš tim servisera očekuje Vaš poziv!

Kontakt

Podrška
hrpodrska@spica.com
01 6593 745 / 091 1122 935
Kontakt