Choose languageLanguage

Kako vam možemo pomoći?

Podršku za korisnike poduzeća Špica Sustavi čini tim mladih stručnjaka koji svojim znanjem i realiziranim projektima predstavljaju jamstvo kvalitetne provedbe i održavanja implementiranih rješenja. Najvažnije nam je osigurati zadovoljstvo korisnika naših rješenja kod njihove svakodnevne upotrebe.

Špica podrška

Pomoć i podrška pri svakom koraku

Naš tim za korisničku podršku dostupan vam je svakog radnog dana između 08:00 i 16:00 sati. Također pružamo ugovor o održavanju koji daje pravo na prioritetnu podršku. Javite nam se i kažite kako Vam možemo pomoći!
Udaljena pomoć preko računala
Da bismo pomogli korisnicima, naš tim za podršku povezat će se s vašim računalom radi brzog rješavanja problema.
Preuzmite Supremo software!
Ugovor o održavanju T&S sustava
Time&Space sustav za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa predstavlja jedan od važnijih elemenata u svakoj organizaciji. Koje su pogodnosti Ugovora o održavanju T&S sustava?
Saznajte više!
Zahtjev za podršku
Postojeći korisnici mogu podnijeti zahtjev za podršku. U slučaju bilo kakvih problema, svakako nas kontaktirajte!
Kontaktirajte nas!
Servis
Mi u Špici samostalno servisiramo i popravljamo svoje uređaje. Godišnje, vrlo uspješno, serivsiramo preko 3000 uređaja. Nemojte se ustručavati kontaktirati nas jer ćemo na ovaj ili onaj način pronaći rješenje baš za Vas.
Kontaktirajte Nas!
Podrška za hotelske sustave
Naša podrška za hotelske sustave stoji vam na raspolaganju od 0 - 24:00h, sedam dana u tjednu.
Telefonski broj za hitne slučajeve je: 
+385 91 11 22 924