TOP 3 Trenda u intralogistici - LogiMAT24  •  07.05.2024. u 9h organiziramo besplatni webinar na kojem ćemo pokazati novosti, trendove i savjete koje smo dobili tijekom nedavnog posjeta najvećem svjetskom sajmu logistike - LogiMAT 2024. Prijavite se ovdje.  
   
Choose languageLanguage
Blog

Cloud rješenja za male i srednje hotele

Registracija radnog vremena mobitelom u hotelima

Poznato je da cloud tehnologija olakšava poslovanje u mnogim segmentima. Iznimka nije ni turistički sektor, odnosno hoteli i restorani. Općenito govoreći, prednost uvođenja digitalizacije u poslovanje je što se smanjenje papirologije i administrativnog dijela posla, a zaposlenici se oslobađaju poslova koje tehnologija može obavljati brže, točnije i učinkovitije. S druge strane, uprave takvih društava imaju kvalitetnije podatke i izvješća koja kasnije mogu koristiti kao podlogu za donošenje odluka. Cloud rješenja su tu još praktičnija jer hoteli i restorani ne trebaju imati posebne servere i takva vrsta usluge je dostupna u bilo kojem trenutku i s bilo kojeg mjesta. Značajna prednost je što se opseg usluge može mijenjati ovisno o potrebama hotela. Primjerice, ako koristite cloud rješenje za evidenciju radnog vremena, možete u sustavu definirati broj zaposlenika u skladu sa stvarnim potrebama (zimi manji broj zaposlenika, a ljeti veći broj). To ima izravan utjecaj na optimizaciju resursa i smanjenje troškova. Osim toga, cloud sustavi imaju jake mjere zaštite podataka tako da možete pouzdano koristiti takvu vrstu tehnologije.

Koja su to rješenja koja vam mogu pomoći u svakodnevnom poslovanju? Saznajte više o tome u nastavku.

All Hours – evidentirajte radno vrijeme prema stvarnim potrebama

All Hours je rješenje za evidenciju radnog vremena zahvaljujući kojem možete na jednostavan i brz način voditi evidenciju rada o svim zaposlenicima. Aplikacija je skalabilna što znači da omogućuje povećanje broja licenci u trenutku kad imate više zaposlenika i manje licenci kad imate manji broj zaposlenika. Shodno navedenom, troškovi se optimiziraju, a vi imate pregledne i jasne podatke, lakše upravljate svojim zaposlenicima i imate jasno strukturiran sustav koji vam omogućuje da rukujete sa svim podacima na jednom mjestu – potpuno sigurno i točno. Više o ovom rješenju saznajte ovdje.

All Hours


Door Cloud – definirajte tko, kada i gdje ima pravo pristupa u svim objektima

Aplikacija kao što je Door Cloud omogućuje reguliranje ulaska u prostorije hotela i restorana, prolascima na hodnicima i između katova, ulaza u pojedine urede i konferencijske sale. Na taj način sigurnost podižete na višu razinu, definirate zaposlenicima razinu prava koju imaju te u koje objekte i prostorije smiju ulaziti. Sve je moguće kontrolirati preko mobitela, a terminali koji se postavljaju kontroliraju sve točke kontrole kretanja. Osim toga, moguće je koristiti i različite druge medije. Naime, pored mobitela, tu su opcije i s karticama tako da korisnici mogu koristiti jednu ili drugu opciju, ovisno o potrebama pojedine hotelske kuće ili restorana. Moguće je, pomoću Door Cloud rješenja, generirati virtualni Key link koji se šalje preko e-maila. Na taj način moguće je omogućiti gostima ulazak u sobe bez potrebe za preuzimanjem ključa što definitivno ubrzava proces preuzimanja soba na zadovoljstvo zaposlenika i gostiju. Eliminiraju se gužve i omogućuje efikasnije upravljanje ovim procesom. Zanima vas više o Door Cloud sustavu? Saznajte ovdje.

Beskontaktni ulaz u sobe - jednostavno za goste i sigurno za hotele

Danas su elektronske brave u hotelima postale standard. Sve rjeđe možemo vidjeti u hotelima klasično korištenje brave s ključem i sve više se uvode brave koje koriste kartice. Špica već niz godina omogućuje ugrađivanje brava koje se vrlo brzo i jednostavno postavljaju. Vrijeme ugradnje po pojedinim vratima je otprilike 15 minuta. Osim toga, RFID tehnologija omogućuje beskontaktno otvaranje vrata. Na taj način produžuje se vijek trajanja elektronskih brava, povećava efikasnost i pouzdanost te gostima omogućava sigurnost i praktičnost. Važno je naglasiti i da je jedna od najvažnijih karakteristika suvremenih sustava kontrole ulaza u hotelima njihova kompatibilnost i mogućnost povezivanja sa sustavima pametnih soba. Na taj način zaokružujemo sve i tako omogućujemo ostvarenje znatnih ušteda resursa i pojednostavljujemo procese unutar hotela. Naš Door Cloud integrira sve u jednu priču – mogućnost otvaranja vrata mobitelom vašem hotelu daje novu dimenziju. Gostima pruža mogućnost da pomoću jednog uređaja – pametnog telefona, obave kompletan proces dolaska do hotelske sobe od rezervacije smještaje, preko prijave i odjave pa do otključavanja vrata. Takav ekosustav pojednostavljuje procese, povećava sigurnost i omogućava bolju uslugu. Na kraju, dobivamo win-win situaciju: povrat investicije je brzi, a gosti su zadovoljni. Rezultat su veći prihodi i bolja profitabilnost hotela. Saznajte više o ovim bravama ovdje.

Cloud rješenja u hotelima

  • Evidencija rada u hotelima
  • Sigurna kontrola pristupa
  • Elektronske brave 


Zaključak

Uvođenje novih tehnologija često se smatra troškom. Međutim, istina je potpuno drugačija. Tehnologija donosi konkretne, mjerljive uštede. Povrat investicije je relativno brz (posebno u današnje vrijeme skupih energenata), a koristi su vidljive vrlo brzo i čine razliku između uspješnih hotela i onih koji ne upravljaju dobro svojim procesima. Moderni hoteli traže moderna rješenja, a gosti to znaju cijeniti. Javite nam se i saznajte kakva su naša iskustva na tom području.


>