TOP 3 Trenda u intralogistici - LogiMAT24  •  07.05.2024. u 9h organiziramo besplatni webinar na kojem ćemo pokazati novosti, trendove i savjete koje smo dobili tijekom nedavnog posjeta najvećem svjetskom sajmu logistike - LogiMAT 2024. Prijavite se ovdje.  
   
Choose languageLanguage
Blog

Kako će se hotelijeri pobrinuti za sigurnost svojih gostiju?

Kako će se hotelijeri pobrinuti za sigurnost svojih gostiju?
industries: Hotelijerstvo
Autor
Nikol Ludaš
Datum
02/07/2020

Unatoč činjenici da je turistička sezona već tu - turistički sektor ove godine nije ispunjen pretjeranim optimizmom. Mnogo je dvojbi i izazova, ali najvažnije je pitanje: Kako privući što više gostiju?

U novoj stvarnosti u kojoj je prisutan COVID-19, jedan od ključnih izazova s ​​kojima će se hotelijeri suočiti bit će kako uvjeriti goste da se pridržavaju propisanih mjera kako bi se spriječilo širenje virusa za vrijeme odmora. Više nego ikad prije, briga za čistoću te, posljedično, sigurnost gostiju postala je važna u hotelijerstvu. Hoteli širom svijeta uvode nove standarde na području dezinfekcije i traže inovativne načine kako bi bili sigurni da su njihovi gosti u sigurnim rukama prilikom boravka u hotelu. Svaki gost mora biti siguran da je soba temeljito očišćena i pripremljena za njegov dolazak.


Sigurnosne naljepnice za hotelske sobe

Jedna od isplativih te izuzetno učinkovitih mjera u tom smjeru može biti i upotreba sigurnosnih naljepnica za hotelske sobe. Ovim rješenjem hotelijeri uz malo ulaganja nude sigurnost gostima.


Radi se o posebnoj vrsti sigurnosnih naljepnica koje se mogu postaviti na vrata hotelskih soba i tako stvoriti privremenu sigurnosnu zaštitu između vrata i okvira. Sustav je vrlo jednostavan - svaki član službe za čišćenje ima neku količinu sigurnosnih naljepnica (ovisno o broju prostorija o kojima mora voditi računa). Kad završe s poslom, jednu od naljepnica postave na vrata - postupak traje nekoliko sekundi.

Kako gostima pružiti osjećaj sigurnosti i povjerenja uz malo ulaganja?


Uz sigurnosne zaštitne naljepnice za zatvaranje i označavanje hotelskih soba, gostu ste pružili jasan dokaz da nitko nije ušao u sobu nakon što je očišćena, prozračena i dezinficirana.

 

Na vratima nema ostataka ljepila


Oznaka nalijepljena na vrata nakon svakog čišćenja jasan je dokaz budućim gostima da nitko nije ušao u njihovu sobu nakon što je očišćena, ventilirana i dezinficirana. Prije svega, važan je signal za goste da je uprava hotela ozbiljno poduzela sigurnosne mjere, te gosti mogu bezbrižno uživati u svom odmoru, što utječe i na njihov sveukupni doživljaj boravka u hotelu.


Posebnost zaštitnih naljepnica je da su izrađene na osnovi ljepila koje ne ostavlja tragove. Naljepnica čvrsto prianja na podlogu, a na podlozi ne ostaju tragovi ljepila. Takve su naljepnice stoga izuzetno jednostavne za uporabu i na svakom pokušaju neovlaštene intervencije pojavljuje se jasno upozorenje ("VOID / Opened").


Interna anketa jednog od najvećih hotelskih lanaca na svijetu otkrila je da su tri od četiri moguće mjere s obzirom na pružanje osjećaja sigurnosti gostima povezane s dodatnom i dosljednom dezinfekcijom. Kao jedan od odgovora na ovo istraživanje implementirali su sustav za zatvaranje i označavanje prostorija.


Što je sa zaštitom hotelske imovine?


Uz izuzetnu vrijednost poruke koju sigurnosne naljepnice mogu imati za goste hotela, takve se oznake mogu koristiti i u drugim područjima hotelskog poslovanja, poput zaštite hotelske imovine.


Zapečaćene sigurnosne naljepnice također mogu biti korisne za zaštitu hotelskih mini barova. Nakon što napunite zalihe, osoblje može zapečatiti vrata mini bara naljepnicom prije dolaska novog gosta. Na taj način, hotelijeri mogu zaštititi svoju imovinu, te istovremeno, gostu pružiti dodatan osjećaj sigurnosti i povjerenja. Naljepnice također mogu biti korisne za pohranu dokumenata, gotovine, ključeva i drugih predmeta sa značajnom dodanom vrijednošću.


Ako želite isprobati opisano rješenje sami, kontaktirajte nas i poslat ćemo vam uzorke.

>