TOP 3 Trenda u intralogistici - LogiMAT24  •  07.05.2024. u 9h organiziramo besplatni webinar na kojem ćemo pokazati novosti, trendove i savjete koje smo dobili tijekom nedavnog posjeta najvećem svjetskom sajmu logistike - LogiMAT 2024. Prijavite se ovdje.  
   
Choose languageLanguage
Blog

Glasovna rješenja za upravljanje skladištem više se ne koriste samo za komisioniranje

Glasovna rješenja za upravljanje skladištem više se ne koriste samo za komisioniranje

Glasovna tehnologija nije novost, jer ova rješenja već godinama pojednostavljuju proces komisioniranja u skladištima i distribucijskim centrima. Sve češće se ova tehnologija primjenjuje i u drugim radnim procesima, što dovodi do još veće učinkovitosti u sve ubrzanijim distribucijskim centrima.


Povećana potražnja

Osim za komisioniranje, danas je uobičajeno da tvrtke koriste glasovna rješenja za primanje, brojanje, pakiranje i utovar robe te još mnogo toga. Potražnja za ovom tehnologijom je sve veća jer distribucijski centri teško pronalaze dovoljno radnika za obradu sve većeg broja narudžbi.

U posljednjih nekoliko godina zabilježen je veći interes za automatizacijom dodatnih radnih procesa u skladištima pomoću glasovnih rješenja. Svi traže načine kako postići veću učinkovitost u današnjim sve zahtjevnijim distribucijskim operacijama.  

Razvoj VoiceXtreme softvera

Povećan interes i primjena potakla je Špicu na razvoj vlastitog sustava koji će olakšati zahtjevne skladišne procese. Cilj je bio dodatno unaprijediti glasovno upravljanje skladištima i njegovu integraciju s WMS/ERP sustavima. Kako bi proširili mogućnosti primjene glasovnog upravljanja, razvijeno je softversko glasovno rješenje VoiceXtreme.

VoiceXtreme omogućuje: odrađivanje zadataka u realnom vremenu, inventure u hodu, razmjenu podataka u realnom vremenu, provođenje inspekcije opreme, obrađivanje više naloga istovremeno i brojne druge mogućnosti. Uz to, VoiceXtreme je višestruko nagrađivani software prepoznat od velikog broja zadovoljnih klijenata. Namijenjen je kako velikim, tako i srednjim i malim skladištima. 

Tvrtke uvode glasovna rješenja zbog njihovih odličnih rezultata u skladištima i distribucijskim centrima. Osim toga, su jednostavna za implementaciju, smanjuju vrijeme komisioniranja i poboljšavaju točnost glasovnim usmjeravanjem skladištara prema odgovarajućem spremniku, polici ili prolazu putem optimalne rute skupljanja robe. Nema papirnatih popisa koji zauzimaju ruke zaposlenika, već se najčešće slušalicama ili terminalima vodi radnika kroz cijeli proces lociranja i odabira robe.  

Više od komisioniranja

Tehnološki razvoj je prvenstveno razlog zašto su glasovna rješenja postala tako zastupljena. Danas je većina glasovnih tehnoloških sustava neovisna o korisniku, što znači da radnici ne moraju trošiti vrijeme na obuku sustava da prepozna njihov glas. Novi korisnici mogu početi koristiti sustav nakon nekoliko minuta jednostavnog slušanja uputa i izgovaranja potvrda ili naredbi.

''Iako se upotreba glasovnih rješenja u skladištu više ne odnosi samo na komisioniranje, najčešće se prvo u tu svrhu uvodi u većini skladišta i distribucijskih centara. Sve češće naši klijenti žele proširiti VoiceXtreme na druge radne procese nakon što su uvidjeli poboljšanja u brzini i točnosti komisioniranja. Ta nadogradnja sustava se najčešće odnosi na prijem, pakiranje, otpremu, smještaj, cikličko brojanje, dopunu i ponovno punjenje'' objašnjava Igor Kokorović, stručnjak na području naprednih logističkih rješenja te voditelj razvoja, tehničke podrške i servisa za SCM odjel poduzeća Špica Sustavi, pružatelja rješenja u području kontrole pristupa, upravljanja radnim vremenom te lancem opskrbe.

Današnja rješenja za glasovno komisioniranje obuhvaćaju puno šire područje koje se često naziva "glasovno omogućeno upravljanje radnim procesom". Glasovna tehnologija integrira glasovni softver, hardver, podršku i alate za omogućavanje na jednoj platformi s krajnjim ciljem povećanja produktivnosti i točnosti radnih operacija.

Višestruka primjena Voice-a

Špicin kupac Plodine, jedan od najvećih lanaca supermarketa u regiji, ima omogućeno glasovno upravljanje radnim procesima unutar dva skladišta. VoiceXtreme sustav koriste za komisioniranje, inventuru (brojanje zaliha) i zaprimanje robe. Nakon implementacije ovog rješenja, Plodine su primijetile značajna poboljšanja produktivnosti i smanjenje pogrešaka.

Igor Kokorović ističe kompleksnost lanca opskrbe kao izazov za današnje tvrtke. Naglašava kako je ponosan što klijentima mogu demonstrirati funkcionalnost VoiceXtreme sustava te istaknuti kako ga mogu prilagoditi potrebama svog poslovanja, smanjujući stres i napor zaposlenika u skladištima. 

Zanima vas glasovna tehnologija u skladištu i zainteresirani ste za više informacija o VoiceXtreme rješenju? Javite nam se na info@spica.hr i saznajte kako naša stručnost u području glasovne tehnologije može značajno poboljšati procese unutar skladišta. 

>