HOSPITALITY WEBINAR: "Modern solutions for modern hotels" 12.12.2024. u 10:00 h  •  Besplatne prijave ovdje
   
Choose languageLanguage

Popis i praćenje osnovnih sredstava

Advantas omogućuje, uz osnovnu funkcionalnost inventure, napredne funkcionalnosti programske podrške procesima planiranja, realizacije redovnog održavanja i servisiranja osnovnih sredstava.

Funkcionalnosti Advantas sustava

Advantas povećava učinkovitost i produktivnost vaših procesa inventure, servisa i održavanja osnovnih sredstava. Je modularan i korisnički pristupačan sustav koji podržava rad s Android mobilnim uređajima, rad preko internet preglednika i osigurava online ili offline razmjenu informacija između sustava i korisnika na lokacijama rada.
Podaci o vašim osnovnim sredstvima

Za svako osnovno sredstvo unose se podaci koji ga određuju. Uz osnovne podatke, Advantas omogućuje unos, spremanje i pretraživanje različitih dodatnih podataka i dokumenata koji su vezani za određeno sredstvo.

Jednostavan i točan popis osnovnih sredstava

Upotrebom Advantasa i prijenosnih ručnih terminala ili mobitela uz označavanje lokacija i osnovnih sredstava bar kod ili RFID etiketama popis osnovnih sredstava postaje jednostavan, brz i točan poslovni proces.

Napredni sustav izvještavanja i statistika

Advantas sustav izvještavanja omogućuje izradu poslovnih analiza, njihove grafičke prikaze kao i različite izvještaje. Korištenjem generatora izvještaja naš tim stručnjaka može prilagoditi izvještavanje potrebama vaših poslovnih procesa.

Povijest aktivnosti

Advantas bilježi sve promjene podataka koji su vezani uz osnovna sredstva kao i sve ostale aktivnosti koje se događaju prilikom rada na web programskoj platformi ili na Android klijentima. Na jednostavan način moguće je pregledati i kontrolirati povijest svih promjena.

Održavanje i servis osnovnih sredstava

Periodično održavanje sredstava, zaprimanje zahtjeva za servisom, radni nalozi sa zadacima i servisnim aktivnostima napredne su funkcionalnosti Advantasa koje produžuju upotrebno vrijeme, kvalitetu korištenja osnovnih sredstava i doprinose povećavanju produktivnost poduzeća.

Povezivanje s računovodstvenim programima

Advantas data manager modul korištenjem datoteka za razmjenu podataka omogućuje jednostavno povezivanje s računovodstvenim programima. Integraciju s računovodstvenim programima možemo realizirati i primjenom aplikacijskog programskog sučelja (API).

Zašto je Advantas pravi izbor za Vas?

1
Prikazuje realno stanje sredstava
2
Smanjuje troškove održavanja
3
Produžuje radni vijek sredstava
4
Povećava produktivnost poduzeća
Zašto su važni inventura i održavanje osnovnih sredstava?

Zašto su važni inventura i održavanje osnovnih sredstava?

Inventura je zakonska obaveza i poslovni proces za vrijeme kojega osim obaveznog popisa trebamo procijeniti stanje osnovnih sredstava, provjeriti da li su u upotrebi, gdje se nalaze i tko ih koristi.

Advantas omogućuje da na temelju informacija o stanju osnovnih sredstava prikupljenih tijekom inventure predložimo aktivnosti za daljnje postupanje. Omogućuje se niz aktvinosti poput nabave novih dijelova, premještaja sredstava ili prijedlozi za rashodom postojećih.

Idealno upotrebno stanje sredstava je da za vrijeme svog životnog vijeka tijekom čitavog radnog vremena podržavaju poslovni proces u kojem se koriste. U stvarnosti, situacija je drugačija, kvarovi su česti, a održavanje i servisi sredstava predstavljaju znatan financijski trošak koji se može približiti ili rasti iznad njihove nabavne vrijednosti.

Advantas podržava procese preventivnog održavanja i servisnih aktivnosti koje se mogu realizirati prema pojedinačnim zahtjevima za servisiranjem ili tijekom održavanja. Procesno organiziranim preventivno-servisnim aktivnostima doprinosimo ispravnom stanju i funkcioniranju osnovnih sredstava.

Oprema za popis osnovih sredstava

Poboljšajte učinkovitost pomoću naprednih čitača, tehnološki sofisticiranim pisačima i cjenovno pristupačnim potrošnim materijalom.

Prijenosni terminali

Prijenosni terminali

Napredni prijenosni terminali omogućuju učinkoviti popis osnovnih sredstava. Terminali mogu očitavati barkod ili RFID oznake.

VIŠE INFORMACIJA
Čitači bar koda

Čitači bar koda

Postoji više vrsta skenera bar koda: ručni, bežični, fiksni, dostupni u raznim cijenama i kvalitetama. Čitači omogućavaju brzo i pouzdano čitanje 1D ili 2D bar kodova.

VIŠE INFORMACIJA
Pisači etiketa

Pisači etiketa

Isto tako, u ponudi imamo i prijenosne Bluetooth pisače te potrošni materijal koji će odgovarati ponuđenim pisačima.

VIŠE INFORMACIJA
Potrošni materijal

Potrošni materijal

Za sve pisače u našoj ponudi isporučujemo potrošni materijal u skladu sa zahtjevima pojedinog tipa pisača.

VIŠE INFORMACIJA

Što možemo učiniti za vas?

Svaka organizacija je jedinstvena i ima različite potrebe i zahtjeve. Zajedno možemo pronaći pravo rješenje koje će Vam pomoći ostvariti ciljeve i to u okviru Vaših financijskih okvira.