Choose languageLanguage

Označavanje i praćenje artikala

S našim LMS-om (Label Management Solution) rješenjem digitalizirajte cijeli proces označavanja i praćenja artikala

Funkcionalnosti

Prednosti digitalizacije

S LMS sustavom omogućuju se znatnije uštede resursa. Zaposlenici se, zahvaljujući digitalizaciji procesa, mogu posvetiti drugim radnim obvezama i tako povećati radnu učinkovitost.

Manji troškovi rada

Centralizacija radnog procesa može nadomjestiti određeni dio radne snage, ako se odlučite za SaaS model, možete ostvariti i dodatne uštede.

Manje pogrešaka

Unaprijed definirani predlošci onemogućavaju promjenu izgleda i osiguravaju jedinstvene predloške u cijeloj organizaciji.

Povećanje prodaje

Sustav označavanja omogućuje brže postavljanje etiketa tako da možete ubrzati proces plasmana artikala na tržište i lakše ispuniti zahtjeve kupaca.

Zajamčena kvaliteta

Dokumentacijski sustav osigurava dosljednost i točnost podataka, a time i standardiziranu kvalitetu usluge.

Integracija podataka

Veza između LMS sustava i poslovnog informacijskog sustava omogućava automatsku razmjenu podataka bez grešaka.

Opis rješenja Label Management Solution

Label Management Solution (LMS) omogućit će digitalnu transformaciju sustava za označavanje. Na taj način postići ćete potpuno kontrolu nad postupkom označavanja, smanjiti mogućnost pogreške i povećati efikasnost rada zaposlenika. LMS je cjelovito rješenje koje uključuje program dizajniranja etiketa, sustav označavanja dokumenata te sustav upravljanja tiskanja i upravljanja promjenama. Optimalni rad sustava osigurava se preventivnim pregledima opreme.

Opis rješenja Label Management Solution
Mogućnosti uvođenja sustava označavanja i uvida u artikle

LMS se nalazi na oblaku Microsoft Azure i ne zahtijeva vašu IT infrastrukturu ili tehničku podršku, međutim LMS je verzija sustava za označavanje i praćenje koji je instaliran na Vašu IT infrastrukturu.

Mogućnosti uvođenja sustava LMS kao SaaS

Usluga je dostupna u tri verzije koje su namijenjene tvrtkama različitih veličina. Razlike se odnose na način rukovanja dokumentima, mogućnost povezivanja s drugim poslovnim sustavima te vrsti podrške.

LMS na Vašoj lokaciji

LMS u Enterprise i Pro verziji instalira se na IT infrastrukturi kupca. Razlika između ove dvije verzije je u mogućnosti povezivanja s drugim poslovnim sustavima i načinu upravljanja dokumentima.

Postignite optimalne rezultate uz pomoć napredne opreme

Oprema koja se koristi u svrhu označavanja i praćenja artikala mora biti prilagođena proizvodnim i skladišnim okruženjima i ne smije ometati redovni radni proces. Posebna je pozornost posvećena sigurnosnom aspektu i praktičnoj primjeni. U mogućnosti smo ponuditi specijalizirane prijenosne terminale, barkod čitače i pisače te RFID opremu. Surađujemo s vodećim proizvođačima opreme Zebra i Honeywell.

Što možemo učiniti za vas?

Svaka organizacija je jedinstvena i ima različite potrebe i zahtjeve. Zajedno možemo pronaći pravo rješenje koje će Vam pomoći ostvariti ciljeve i to u okviru Vaših financijskih okvira.