Evidencija o radnicima - što se sve promijenilo?  •  Na online edukaciji koja će se održati 29.10.2024. (utorak) u 10h pokazat ćemo koje su sve novosti vezano za novi Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima. Više o edukaciji i mogućnostima prijave saznajte ovdje
   
Choose languageLanguage

Upravljanje radnim vremenom hotela

Upravljanje hotelskim osobljem predstavlja svojevrstan izazov. Smjenski rad, fluktuacije u prisutnosti i odsutnosti zaposlenika te kompleksne smjene i rasporede čine planiranje radnog vremena kompliciranim zadatkom. Dodatno, hotelski menadžeri moraju biti sigurni da su u skladu s zakonskim odredbama o radu kako bi izbjegli potencijalne pravne probleme. "Dynamic Scheduling" je rješenje koje je razvijeno upravo za rješavanje ovih izazova.

Prednosti korištenja “Dynamic Scheduling”

S obzirom na sve veći konkurencijski pritisak u hotelskoj industriji, učinkovito upravljanje resursima postaje ključno za uspjeh. "Dynamic Scheduling" nije samo softverski alat, već je prilagođeno rješenje koje vam pomaže upravljati osobljem na najučinkovitiji način, osiguravajući da vaš hotel ostane konkurentan i pruža izvrsnu uslugu gostima.

Osigurava usklađenost sa zakonskim odredbama

Osigurava
usklađenost s
GDPR-om

Pomaže u
optimizaciji
prekovremenih sati
i smanjuje troškove
rada

Optimizira vrijeme
potrebno za
planiranje

Funkcioniranje modula “Dynamic Scheduling”

Funkcioniranje modula “Dynamic Scheduling”

Za izradu kvalitetnog plana potrebno je prethodno definirati satnice, rasporede, smjene, organizacijske jedinice, godišnje odmore, minimalne dnevne / tjedne / dvotjedne odmore i maksimalni dozvoljeni rad vikendima i praznicima. Uneseni podaci uspoređuju se sa zakonskim limitima glede radnog vremena.

Ključna prednost ovog sustava je što automatski uspoređuje unesene podatke s zakonskim ograničenjima vezanim uz radno vrijeme. Ako se dogodi da vaš plan radnog vremena nije u skladu s važećim zakonodavstvom, "Dynamic Scheduling" će vas automatski upozoriti, pružajući vam sigurnost da se pridržavate zakona i izbjegavate potencijalne pravne komplikacije. Ova funkcionalnost je ključna u osiguravanju da se vaši zaposlenici tretiraju pravedno i da su njihova prava zaštićena.

Jednostavna implementacija

Jednostavna implementacija

Implementacija "Dynamic Scheduling" modula je iznimno jednostavna i zahtijeva samo nekoliko koraka. Prvo, organizira se radionica u kojoj se razmatraju potrebe i specifične zahtjeve klijenta. Tijekom radionice, detaljno se definiraju parametri i postavke sustava kako bi se osigurala njegova savršena usklađenost s vašim poslovnim modelom.

Nakon radionice, izrađuje se dokumentacija koja sadrži sve potrebne specifikacije i potencijalna proširenja sustava. Kada se dođe do konačnog rješenja, tim stručnjaka iz tvrtke Špica instalira softver i pokreće modul "Dynamic Scheduling". Nakon tog jednostavnog postupka, vaša organizacija će biti spremna iskoristiti prednosti ovog inovativnog sustava za planiranje radnog vremena i upravljanje osobljem.

S "Dynamic Scheduling," ne samo da ćete optimizirati radno vrijeme i povećati učinkovitost, već ćete i olakšati svakodnevno upravljanje osobljem u skladu s zakonskim odredbama.

Što možemo učiniti za vas?

Svaka stranka ima svoje želje i zahtjeve. Zajedno možemo pronaći pravo rješenje koje će vam pomoći da postignete svoje ciljeve - u vašem financijskom okviru.