Choose languageLanguage
Upravljanje odsutnostima

Pripremite sve podatke za obračun plaća

Digitalizirajte proces odobrenja svih vrsta odsutnosti, od punih dana do kraćih izostanaka, bolovanja ili prekovremenog rada. Zahtjevan proces potvrde zahtjeva i odobrenja povjerite Approval Workflow modulu i na taj način pripremite podatke o plaćama bez grešaka i na vrijeme.

Zatražite ponudu
Upravljajte odsutnostima i ubrzajte obračun plaća

Upravljajte odsutnostima i ubrzajte obračun plaća

Izvješće o odsutnostima, zbrojeni po satima ili danima temelj su za obračun plaće na tjednoj ili mjesečnoj razini. 

Brži unos svih vrsta odsutnosti i brži proces odobrenja zahtjeva

Brži unos svih vrsta odsutnosti i brži proces odobrenja zahtjeva

Unos odsutnosti zaposlenika je jednostavan. Zaposlenici unose svoje zahtjeve u web sučelje ili putem mobitela i šalju ga nadređenom. Prilikom podnošenja zahtjeva, zaposlenik, njegov neposredni nadređeni i drugi odobravatelji (ako su navedeni) dobivaju e-mailom obavijest o podnesenom zahtjevu s mogućnošću trenutnog odgovora. Ovlaštena osoba može odobriti ili odbiti zahtjev. Obavijest o odluci zaposlenik dobiva odmah putem e-maila.

Pregled poslanih zahtjeva i odobrenja

Pregled poslanih zahtjeva i odobrenja

Zaboravite na nepotrebnu papirologiju – svako odsustvo ima jasno vidljivu povijest odobrenja, a svi sudionici su automatski obaviješteni o izostanku putem e-mail obavijesti.

Interaktivni kalendar

Interaktivni kalendar

Odsutnosti se prikazuju u interaktivnom kalendaru, gdje voditelji odjela mogu jednostavno provjeriti moguća preklapanja godišnjih odmora i tako bolje organizirati smjene te spriječiti manjak osoblja.

Dodajte sve odjele u organizaciji

Dodajte sve odjele u organizaciji

Kako biste u sustavu točno postavili hijerarhiju svoje tvrtke, možete stvoriti neograničen broj odjela i pododjela, gdje voditelji odjela odobravaju ili odbijaju zahtjeve svojih podređenih. 

Niste pronašli ono što ste tražili?

Upoznajte i ostale funkcionalnosti našeg rješenja za evidenciju radnog vremena