Cjelovito rješenje za evidenciju radnog vremena
Rješenje za učinkovitu kontrolu pristupa
Pronađite cjelovita rješenja za upravljanje i digitalizaciju lanca opskrbe
Kako bismo izbjegli propuštanje registracija radnog vremena, naš sustav omogućava prijave i odjave radnog vremena na različite načine (kartice, otisak prsta, mobitel, računalo i sl.)
Svaki zaposlenik, putem mobilne aplikacije, može registrirati dolazak i odlazak, evidentirati rad od kuće, podnijeti zahtjeve za izostanak s posla te provjeriti svoj radni raspored. Voditelji u svakom trenutku mogu provjeriti status svojih kolega i biti u tijeku tko je i gdje dostupan.
Prilikom svake registracije bilježe se GPS koordinate, tako da ćete uvijek znati odakle rade vaši zaposlenici.
Dodatno, postoji mogućnost ograničenja registracije na određene lokacije. Primjerice, možete u sustavu definirati da se zaposlenici mogu registrirati samo u krugu zgrade ili ureda gdje rade.
Voditelji bi uvijek trebali imati pri ruci informacije o prisutnosti zaposlenika i o kršenjima radnog vremena. Brzo odgovorite na zahtjeve za odsutnošću te pratite odobrene, odbijene i zahtjeve za odsutnošću koji su na čekanju. Omogućite voditeljima pristup povijesti registracije, njihovim lokacijama i detaljnim izvješćima.
Savršena opcija za evidenciju rada u uredu ili za registraciju radnih sati prilikom obavljanja rada od kuće. Zaposlenici se mogu registrirati izravno u svom pregledniku, a može se unaprijed definirati s koje IP adrese je moguća prijava, odnosno odjava zaposlenika.
Preko osobnon portala zaposlenici, između ostalog, mogu provjeriti svoje satnice, pregledati povijest prijava, podnijeti zahtjeve za izostanak s radnog mjesta te provjeriti status i lokaciju svojih kolega.
Zaposlenici mogu pristupiti samo svojim podacima, dok administratori računa ili voditelji odjela mogu upravljati odobrenjima, pregledavati izvješća, planirati rasporede i odobravati prekovremeni rad.
Prijava događaja preko terminala najčešće je korišten način evidentiranja radnog vremena. Ovakav način idealan je i za uredska okruženja i za korištenje u skladištima i tvornicama. Zaposlenici odabiru odgovarajuću radnju (dolazak, odlazak, ručak i sl.) na ekranu osjetljivom na dodir i svojom karticom ili preko mobitela dovršavaju proces registracije.
Robusna verzija registracijskog terminala s četiri mehaničke tipke podržava većinu modernih tehnologija RFID kartica, ali i starije tehnologije kartica. Pogodan je za industrijska okruženja gdje zaposlenici koriste rukavice. IP65 stupanj zaštite omogućuje i vanjsku upotrebu.
Registracijski terminal Zone Touch s Linux OS-om omogućuje postavljanje registracijskih događaja prema vašim potrebama. Podržava većinu tehnologija RFID kartica, a HID Mobile Access™ omogućuje korištenje mobilnog telefona umjesto kartica. Radi autonomno čak i u slučaju prekida veze.
Upoznajte i ostale funkcionalnosti našeg rješenja za evidenciju radnog vremena.
Unesite svoje podatke za kontakt u obrazac i u polju "Poruka" navedite svoje pitanje. Odgovorit ćemo ubrzo
Ispunite obrazac i bit ćete preusmjereni na web adresu na kojoj se nalazi .zip datoteka sa svim excel predlošcima. Predlošci će se automatski preuzeti na vaše računalo.