Cjelovito rješenje za evidenciju radnog vremena
Rješenje za učinkovitu kontrolu pristupa
Pronađite cjelovita rješenja za upravljanje i digitalizaciju lanca opskrbe
Naš sustav za evidenciju radnog vremena obračunava prekovremeni rad na temelju registriranih dolazaka i odlazaka te sukladno pravilima evidencije radnog vremena koja sami postavljate.
Sve dok nadređeni ne odobre, dodatni sati izvan redovnog radnog vremena označavaju se kao neplaćeni.
Odobrenje za prekovremeni rad također mogu zatražiti zaposlenici, bilo za već odrađene sate ili za planirane prekovremene u budućnosti.
To omogućuje menadžmentu da kontrolira troškove uz potpunu transparentnost za sve uključene.
Za radnike s fleksibilnim radnim vremenom računa se saldo sati umjesto prekovremenih radnih sati. Donosi se dnevni plan koji uzima u obzir osnovni okvir obveznog radnog vremena.
Zaposlenici uvijek mogu provjeriti svoju bilancu radnih sati te mogu smanjiti ili povećati svoju prisutnost na radnom mjestu i na taj način regulirati eventualni višak ili manjak sati.
Tjedna, mjesečna, tromjesečna ili godišnja stanja mogu se u svakom trenutku provjeriti te se mogu automatski oduzeti na kraju svakog razdoblja. Višak i manjak radnih sati evidentira se u izvješćima i podacima o plaćama, čime se osigurava da zaposlenik za njih dobije odgovarajuću isplatu
Naš sustav prikazuje broj prekovremenih sati u izvješćima o plaćama, što čini obračun plaća znatno jednostavnijim.
Možete točno odrediti koji vam podaci trebaju i sve to izvesti u CSV ili Excel datoteke koje možete jednostavno uvesti u svoje postojeće rješenje za obračun plaća.
Svi izračuni dostupni su i putem API sučelja, tako da su integracije s drugim sustavima vrlo jednostavne.
Unesite svoje podatke za kontakt u obrazac i u polju "Poruka" navedite svoje pitanje. Odgovorit ćemo ubrzo
Ispunite obrazac i bit ćete preusmjereni na web adresu na kojoj se nalazi .zip datoteka sa svim excel predlošcima. Predlošci će se automatski preuzeti na vaše računalo.