Cjelovito rješenje za evidenciju radnog vremena
Rješenje za učinkovitu kontrolu pristupa
Pronađite cjelovita rješenja za upravljanje i digitalizaciju lanca opskrbe
Koristite interaktivni kalendar za planiranje radnog vremena, izostanaka, raspored zaposlenika po odjelima te podijelite plan rada sa svojim timom. Jednostavno, transparentno i u skladu sa zakonom.
Voditelji odjela mogu provjeriti planirane izostanke izravno u kalendaru gdje je jasno prikazano tko će biti odsutan i kada te mogu odobriti ili odbiti zahtjeve koje šalju pojedini zaposlenici.
Zaposlenici dobivaju obavijest o tome je li njihov zahtjev odobren ili odbijen putem e-maila. Na taj način svi uključeni u ovaj proces imaju pravovremena informacije.
Pravi ljudi na pravom mjestu u pravo vrijeme - bezvremenska je definicija na kojoj počiva naša filozofija kada je riječ o upravljanju radnim vremenom. Svako radno mjesto ima svoje potrebe i bit će dana kada možda nećete moći osigurati dovoljno osoblja. Naše rješenje za radno vrijeme omogućuje vam jednostavno raspoređivanje zaposlenike po različitim radnim mjestima, a sve sukladno stvarnim potrebama.
Naš sustav za evidenciju rada automatski prepoznaje jutarnju, popodnevnu i noćnu smjenu te obračunava pripadajuće dodatke i prekovremeni rad.
Mnoge velike tvrtke oslanjaju se na naš sustav kako bi sve pripremili za točan obračun plaća.
Dodatnu vrijednost ove vrste automatizacije prepoznale su i manje tvrtke s koje imaju jutarnje i popodnevne smjene.
Pročitajte sve o ostalim funkcionalnostima našeg sustava za evidenciju radnog vremena.
Unesite svoje podatke za kontakt u obrazac i u polju "Poruka" navedite svoje pitanje. Odgovorit ćemo ubrzo
Ispunite obrazac i bit ćete preusmjereni na web adresu na kojoj se nalazi .zip datoteka sa svim excel predlošcima. Predlošci će se automatski preuzeti na vaše računalo.