Automatski prikupljeni podaci o prisutnosti i odsutnosti na radnom mjestu značajno ubrzavaju i pojednostavljuju obračun plaća.
Automatski pripremite podatke o plaćenim i neplaćenim satima po pojedinom zaposleniku, zatim o njihovom prekovremenom radu, vremenu koje zaposlenici provedu na pauzi za ručak i za sve druge vrste plaćanja.
Izvezite prilagođeno izvješće koje odgovara specifičnim potrebama vaše tvrtke i možete ga jednostavno uvesti u svoje postojeće rješenje za obračun plaća.
Svakoj vrsti plaćanja možedodijeliti jedinstvena oznaka, što omogućuje jednostavan uvoz podataka o radnom vremenu u vaš računovodstveni softver. Rezultat takvog rada je brži obračun plaća bez grešaka.
API omogućuje međusobno povezivanje različitih rješenja kao što su program za evidenciju radnog vremena i računovodstveni program bez dodatnog rada za korisnika. To znači da se podaci iz našeg sustava za radno vrijeme mogu automatski povezati s vašim sustavom za obračun plaća.
Naša rješenja nude najsuvremeniji API koji omogućuje integraciju našeg sustava s bilo kojim pružateljem rješenja za obračun plaća.
Trebate li pomoć u pripremi za integraciju s vašim sustavom, obratite se timu programera u Špici koji će vas saslušati i pomoći u razvoju prilagođenih rješenja koja će zadovoljiti vaše zahtjeve. Pišite nam za više informacija.
Imate mogućnost pristupa sažetku plaćenih sati, izostanaka i prekovremenog rada za bilo koje razdoblje.
Sve administrativne procese vezane uz evidenciju radnog vremena možete imati na jednom mjestu i tako smanjiti količinu administrativnog posla svojim voditeljima odjela, ali i HR odjelu, računovodstvu pa i samim zaposlenicima.