Evidencija o radnicima - što se sve promijenilo?  •  Na online edukaciji koja će se održati 29.10.2024. (utorak) u 10h pokazat ćemo koje su sve novosti vezano za novi Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima. Više o edukaciji i mogućnostima prijave saznajte ovdje
   
Choose languageLanguage
Pregled podataka o radnim satima

Prilagodite izvješća vašem poslovanju

Naše rješenje za evidenciju radnog vremena nudi detaljna izvješća - dnevno stanje sati, prekovremene radne sate, podatke o godišnjem odmoru i sve ostale odsutnosti. 

Zahvaljujući detaljnim izvješćima, imat ćete bolji uvid u sve pojedinosti unutar vašeg odjela i moći ćete donositi informirane odluke vezano za vaše zaposlenike. 

Koje sve vrste podataka možete vidjeti?

U nastavku donosimo pregled samo nekih od primjera podataka koje nudi naš sustav za evidenciju radnih sati:

Broj odrađenih sati

Prekovremeni radni sati, pregled noćnih radnih sati i ostala prilagođena izvješća prema vašim potrebama

Neiskorišteni dani godišnjeg odmora

Cjelodnevni, poludnevni ili dnevni izostanci s radnog mjesta, izraženi u satima i danima

Odsutnosti zbog bolovanja po odjelima, timovima ili drugim kriterijima koje odaberete

Informacije o ranijim prijavama i kašnjenjima

Informacije o točnim prijavama dolaska i odlaska na posao. 

Pregled trenutno prisutnih zaposlenika u organizaciji u određenom trenutku

Pregled prisutnosti zaposlenika na lokaciji u određenom trenutku

Pregled rasporeda radnih sati

Analitika i izvješća

Analitika i izvješća

Sa samo nekoliko klikova, dobit ćete jasan pregled svog poslovanja. Prilagodite, izvezite i analizirajte svoja izvješća o radnom vremenu. Sada sve administrativne postupke možete obaviti na jednom mjestu.

Izvješća o plaćama

Izvješća o plaćama

Pojednostavite i ubrzajte obračun plaća zahvaljujući posebnom modulu. Izvezite prilagođeno izvješće koje zadovoljava sve vaše poslovne zahtjeve i jednostavno uvezite u sustav za obračun plaća. 

Izvješće o prethodnim prijavama i aktivnostima

Izvješće o prethodnim prijavama i aktivnostima

Izvješće o prethodnim prijavama i aktivnostima osigurava transparentnost i služi kao dokaz da se pridržavate odredbi Opće uredbe o zaštiti podataka. Koristite izvješće kada želite znati tko je, kada i što radio u sustavu za upravljanje radnim vremenom zaposlenika (primjerice, dodavao podatke, mijenjao, brisao i sl.)

Dovršeni moduli

Dovršeni moduli

Ovo izvješće sadrži sve podatke vezano za evidenciju dolazaka i odlazaka s radnog mjesta za bilo koje vremensko razdoblje. Osim toga, možete kreirati izvješće o izostancima i ispravcima radnog vremena koje su izvršili zaposlenici i voditelji odjela. 

 Mjesečna, tjedna i dnevna izvješća

Mjesečna, tjedna i dnevna izvješća

Mjesečna, tjedna i dnevna izvješća

Osim filtriranja i prilagođavanja izvještaja na temelju različitih kriterija, možete izvesti izvješća za određeno vremensko razdoblje. Najčešće korištena opcija je mjesečno izvješće, a zatim tjedno izvješće. Posebne parametre potrebno je postaviti samo jednom, a zatim možete izvesti spremljena izvješća u PDF, Excel, CSV i TSV formate kad god vam zatrebaju.

Dnevnik aktivnosti i usklađenost s odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka

U svakom trenutku možete provjeriti tko je i kada pristupio podacima o radnom vremenu vašeg zaposlenika. Ova je funkcija također u skladu sa standardima Opće uredbe o zaštiti podataka.

Dnevnik aktivnosti - Audit Log

Dnevnik aktivnosti - Audit Log

U svakom trenutku možete vidjeti tko je, kada i što radio nad podacima u Vašem sustavu za evidenciju radnog vremena zahvaljujući Audit Log modulu. Na taj način osiguravate da se podaci koriste na siguran način. 

Želite više informacija o ovom modulu?

Svaki organizacija ima specifične zahtjeve. Javite nam se kako bismo zajedno pronašli najbolje rješenje za vaše potrebe.