Naše rješenje za evidenciju radnog vremena nudi detaljna izvješća - dnevno stanje sati, prekovremene radne sate, podatke o godišnjem odmoru i sve ostale odsutnosti.
Zahvaljujući detaljnim izvješćima, imat ćete bolji uvid u sve pojedinosti unutar vašeg odjela i moći ćete donositi informirane odluke vezano za vaše zaposlenike.
Broj odrađenih sati
Prekovremeni radni sati, pregled noćnih radnih sati i ostala prilagođena izvješća prema vašim potrebama
Neiskorišteni dani godišnjeg odmora
Cjelodnevni, poludnevni ili dnevni izostanci s radnog mjesta, izraženi u satima i danima
Odsutnosti zbog bolovanja po odjelima, timovima ili drugim kriterijima koje odaberete
Informacije o ranijim prijavama i kašnjenjima
Informacije o točnim prijavama dolaska i odlaska na posao.
Pregled trenutno prisutnih zaposlenika u organizaciji u određenom trenutku
Pregled prisutnosti zaposlenika na lokaciji u određenom trenutku
Pregled rasporeda radnih sati
Sa samo nekoliko klikova, dobit ćete jasan pregled svog poslovanja. Prilagodite, izvezite i analizirajte svoja izvješća o radnom vremenu. Sada sve administrativne postupke možete obaviti na jednom mjestu.
Pojednostavite i ubrzajte obračun plaća zahvaljujući posebnom modulu. Izvezite prilagođeno izvješće koje zadovoljava sve vaše poslovne zahtjeve i jednostavno uvezite u sustav za obračun plaća.
Izvješće o prethodnim prijavama i aktivnostima osigurava transparentnost i služi kao dokaz da se pridržavate odredbi Opće uredbe o zaštiti podataka. Koristite izvješće kada želite znati tko je, kada i što radio u sustavu za upravljanje radnim vremenom zaposlenika (primjerice, dodavao podatke, mijenjao, brisao i sl.)
Ovo izvješće sadrži sve podatke vezano za evidenciju dolazaka i odlazaka s radnog mjesta za bilo koje vremensko razdoblje. Osim toga, možete kreirati izvješće o izostancima i ispravcima radnog vremena koje su izvršili zaposlenici i voditelji odjela.
Mjesečna, tjedna i dnevna izvješća
Osim filtriranja i prilagođavanja izvještaja na temelju različitih kriterija, možete izvesti izvješća za određeno vremensko razdoblje. Najčešće korištena opcija je mjesečno izvješće, a zatim tjedno izvješće. Posebne parametre potrebno je postaviti samo jednom, a zatim možete izvesti spremljena izvješća u PDF, Excel, CSV i TSV formate kad god vam zatrebaju.
U svakom trenutku možete provjeriti tko je i kada pristupio podacima o radnom vremenu vašeg zaposlenika. Ova je funkcija također u skladu sa standardima Opće uredbe o zaštiti podataka.
U svakom trenutku možete vidjeti tko je, kada i što radio nad podacima u Vašem sustavu za evidenciju radnog vremena zahvaljujući Audit Log modulu. Na taj način osiguravate da se podaci koriste na siguran način.
Svaki organizacija ima specifične zahtjeve. Javite nam se kako bismo zajedno pronašli najbolje rješenje za vaše potrebe.