Choose languageLanguage

Pridružite se nizu poduzeća koja učinkovito vode evidenciju radnog vremena

Registrirajte radno vrijeme

Registrirajte radno vrijeme

Bilo gdje i bilo kada! Putem mobilne aplikacije, računala ili terminala. Automatizirajte bilježenje prisutnosti i omogućite lakši obračun plaća.  

  • mogućnost registracije prema lokaciji  
  • beskontaktna registracija mobitelom putem Bluetooth signala 
  • osiguran uvid u dolaske/odlaske zaposlenika 
  • predaja zahtjeva za odsustvo putem aplikacije
Pratite prisutnost zaposlenika

Pratite prisutnost zaposlenika

Provjerite prisutnost zaposlenika u stvarnom vremenu. Budući da se svaka registracija može zabilježiti uz pomoć GPS koordinata, uvijek možete provjeriti odakle su se zaposlenici prijavili.

  • Provjerite tko je prisutan, a tko radi od doma
  • tko kasni, a tko je opravdano odsutan
  • provjerite lokaciju i vrijeme posljednje registracije
  • pregled prisutnosti u stvarnom vremenu
Obračunavajte plaće

Obračunavajte plaće

Pripremite sve podatke potrebne za obračun plaća. Aplikacija će automatski zbrojiti radno vrijeme, različite vrste dodataka i izostanke. Na početku korištenja potrebno je postaviti pravila za obračun radnog vremena (npr. prekovremeni sati, bolovanje, slobodni dani i sl.).

  • Odaberite predefinirane postavke za obračun plaća ili postavite obračun plaća po vlastitim kriterijima
  • Uvezite podatke brzo i jednostavno u program za obračun plaća
  • Postavite pravila na razini organizacije, odjela ili pojedinaca

Kontrolirajte odsutnosti zaposlenika

Kontrolirajte odsutnosti zaposlenika

Evidentirajte godišnji odmor, slobodne dane, praznike, bolovanje ili bilo koji drugi izostanak. Sve zahtjeve za odsutnost odobravaju nadređene osobe (primjerice, voditelji odjela). Pomoću aplikacije All Hours slanje i odobravanje zahtjeva brže je i fleksibilnije.

  • Slanje i odobravanje izostanaka putem aplikacije
  • Jednostavan proces odobrenja zahtjeva za izostankom
  • Mogućnost postavljanja hijerarhije odgovornosti prilikom odobrenja zahtjeva
  • Informacije o statusu zahtjeva za odsutnost (prihvaćen ili odbijen zahtjev)
  • Izračun radnih sati koji uzima u obzir izostanke zaposlenika
  • Učinkovito planiranje rada uz pomoć kalendara na kojem su prikazani svi izostanci
Analizirajte i kreirajte izvješća

Analizirajte i kreirajte izvješća

Upravljajte radnim procesima uz pomoć ključnih izvještaja. Provjerite registracije zaposlenika, analizirajte rad zaposlenika i obračunajte plaće. Koristite prilagođena izvješća za analizu radnih sati zaposlenika, optimizaciju procesa i poboljšanje produktivnosti zaposlenika. 

  • Saldo sati zaposlenika
  • Evidencija aktivnosti obrade nad podacima (tko je što i kada radio nad podacima)
  • Izvješće za obračun plaća
  • Pregled registracija, odsutnosti i ispravaka nad radnim satima
  • Dnevni, tjedni i mjesečni pregled
  • Formati: PDF; Excel, CSV, TSF

Prepustite nadzor terminalima

Prepustite nadzor terminalima

Neka Zone Touch terminali za evidenciju radnog vremena rade za Vas! Svojom kompaktnošću i kvalitetnim dizajnom predstavljaju jednostavno, elegantno i pristupačno korisničko rješenje za registraciju radnog vremena.

  • Registracija na terminalu uz pomoć kartica
  • Postavljanje različitih događaja registracije, sukladno potrebama organizacije
  • Prikaz radnih sati na ekranu
  • Kontinuirani rad čak i ako dođe do gubitka internetske veze

Iskustva naših korisnika

„Evidentiramo sve što nam nudi All Hours: dolaske, odlaske, vrijeme ručka, službene izlaske, prekovremeni rad, bolovanja i godišnje odmore. Program koristimo u potpunosti i s njime smo vrlo zadovoljni.” 

Živa Cotič Bizjak

Kadrovska služba | KingsBox 

"Uz pomoć All Hours aplikacije uspješno smo riješili problem registracije radnog vremena. All Hours aplikacija nam je omogućila bolji pregled radnih sati te lakši i znatno brži obračun prekovremenih sati, poslijepodnevnog rada i bolovanja. Izuzetno smo zadovoljni uslugom."

Jure Gačnik, dr. dent. med.

specijalist oralne kirurgije 

Dental centar Tredent d.o.o. 


„U Luci Split vrlo smo zadovoljni s All Hours aplikacijom. Implementacija je prošla bez problema i u svega nekoliko dana naš je sustav s više od 100 zaposlenika bio spreman za rad. Većina naših zaposlenika upotrebljava mobilnu aplikaciju za registraciju, ali za one koji ne koriste mobilne telefone, terminali za registraciju radnog vremena smješteni su na 2 lokacije unutar tvrtke, putem kojih zaposlenici mogu registrirati radno vrijeme pomoću RFID kartica. Velika prednost za rukovodstvo tvrtke su i podaci u stvarnom vremenu koji našem timu za obračun plaća pomažu smanjiti potrebno vrijeme za izračun. Također, zaposlenici imaju pristup podacima o prisutnosti i odsutnosti, kao i zahtjevima za izostanke s posla korištenjem All Hours mobilne aplikacije.”  

Alen Vrbar

Director of Service Operations at Port of Split / Luka d.d. Split 

„Uz pomoć All Hours programa, u prvom redu pojednostavili smo evidenciju prekovremenih sati i korištenja godišnjih odmora. Također, aplikacija nam olakšava obračun plaća jer uz pomoć izvoza podataka omogućuje nam sve što je potrebno.” 

Matic Hren

Country Manager

„All Hours aplikacija izvrsno je rješenje za manje i veće tvrtke. Jednostavno i povoljno rješenje za evidenciju radnog vremena. U našem su poduzeću zaposlenici aplikaciju dobro prihvatili i brzo je usvojili.” 

Tomaž Pipp

direktor / founder & general manager

ČILI PIPP d.o.o. 

Cijena korištenja aplikacije



(Ili pomaknite klizač)


Za [[num]] zaposlenika, mjesečni trošak upotrebe iznosi
[[price]] € odnosno
[[userPrice]] € /po zaposleniku.

Najčešća pitanja

Odabrali smo neka od najčešćih pitanja od strane naših korisnika s kojima smo se do sada susretali.

Uštedite novac i resurse.
Testirajte All Hours besplatno!

Iskoristite besplatno probno razdoblje od 14 dana i provjerite koliko Vam aplikacija zaista može pomoći u svakodnevnom radu!
Nije potrebno unositi broj kartice, a testiranje možete prekinuti u bilo kojem trenutku.

TESTIRAJTE BESPLATNO!