TOP 3 Trenda u intralogistici - LogiMAT24  •  07.05.2024. u 9h organiziramo besplatni webinar na kojem ćemo pokazati novosti, trendove i savjete koje smo dobili tijekom nedavnog posjeta najvećem svjetskom sajmu logistike - LogiMAT 2024. Prijavite se ovdje.  
   
Choose languageLanguage

Besplatni Excel obrasci za evidenciju radnog vremena

Besplatni Excel obrasci za evidenciju radnog vremena po satima, danima, tjednima i mjesecima. 
Preuzmite, popunite i ispišite obrasce za evidenciju radnog vremena.
PREUZMITE SVE OBRASCE!
Mjesečna evidencija radnog vremena (Excel obrazac)
EVIDENCIJA ZA SVAKOG ZAPOSLENIKA U POSEBNOJ TABLICI

Mjesečna evidencija radnog vremena (Excel obrazac)

Koristite ovaj obrazac za evidenciju radnog vremena po danima za svakog zaposlenika posebno. Unesite vrijeme dolaska, odlaska, neplaćeno vrijeme te ostale izostanke i formula će automatski izračunati dnevni i ukupni mjesečni zbroj sati za svakog zaposlenika pojedinačno. Obrazac se može preuzeti u Excel formatu i ispisati u Excel ili PDF obliku.
Ukupna mjesečna evidencija o radnom vremenu zaposlenika (Excel obrazac)
EVIDENCIJA ZA SVE ZAPOSLENIKE U JEDNOJ TABLICI

Ukupna mjesečna evidencija o radnom vremenu zaposlenika (Excel obrazac)

Koristite ovaj obrazac za mjesečnu evidenciju radnog vremena i obračun plaća. U obrazac unesite mjesečni plan sati, plaćeno i neplaćeno vrijeme te izostanke za svakog zaposlenika. Formula će izračunati ukupni zbroj sati za sve zaposlenike, što možete iskoristiti kao osnovu za izračun plaća. Obrazac se može preuzeti u Excel formatu i ispisati u Excel ili PDF obliku.
Tjedna evidencija radnog vremena (Excel obrazac)
EVIDENCIJA ZA SVAKOG ZAPOSLENIKA U POSEBNOJ TABLICI

Tjedna evidencija radnog vremena (Excel obrazac)

Koristite ovaj obrazac za tjednu evidenciju radnog vremena za svakog zaposlenika posebno. Unesite vrijeme dolaska, odlaska, bolovanja te godišnji odmor i formula će automatski izračunati tjedni zbroj sati za svakog zaposlenika. Obrazac se može preuzeti u Excel formatu i ispisati u Excel ili PDF obliku.
Ukupna tjedna evidencija o radnom vremenu zaposlenika (Excel obrazac)
EVIDENCIJA ZA SVE ZAPOSLENIKE U JEDNOJ TABLICI

Ukupna tjedna evidencija o radnom vremenu zaposlenika (Excel obrazac)

Koristite ovaj obrazac ako na tjednoj razini obračunavate radno vrijeme zaposlenika. Moguće je dodati početak i kraj radnog vremena te unijeti godišnje odmore i bolovanja. Voditelji odjela ili nadređene osobe nakon toga mogu provjeriti i izračunati radne sate, prekovremeni rad, ukupan broj odrađenih sati i iznos plaće. Obrazac se može preuzeti u Excel formatu i ispisati u Excel ili PDF obliku.
RJEŠENJE ALL HOURS

Jednostavno, učinkovito i cjenovno pristupačno

Svakodnevni ručni unos i evidencija odrađenih sati, praćenje prisutnosti i izostanaka zaposlenika te obračun plaća zahtijeva puno vremena i može doći do pogreške. Puno je lakše, brže i učinkovitije ako automatiziramo te procese. To smanjuje troškove rada i povećava zadovoljstvo zaposlenika.
Upravljajte odsutnostima

Potvrdite i evidentirajte sve izostanke zaposlenika (godišnji odmor, bolovanje...)

Jednostavno obračunajte plaće

Odaberite prilagođeni izvoz podataka i jednostavno obračunajte plaće bez pogrešaka i kašnjenja.

Vodite evidenciju o radnom vremenu

Jednostavna registracija radnog vremena na mobitelu, računalu ili zidnom terminalu, ovisno o potrebama.

Besplatno isprobajte All Hours rješenje

Iskoristite 14 dana besplatnog probnog razdoblja u kojem možete isprobati sve funkcionalnosti All Hours rješenja. Sustav za vrijeme probnog razdoblja ne traži unos kreditne kartice ni bilo koji drugi oblik plaćanja, a naši stručnjaci stoje Vam na raspolaganju za sva pitanja za vrijeme korištenja sustava u probnom razdoblju