Pozivamo vas na Logitelligence - 23.05.2024.  •  Pridružite nam se u Zagrebu na regionalnoj logističkoj konferenciji. Sudjelovanje je besplatno, uz obveznu prijavu jer je broj mjesta ograničen! Više informacija o konferenciji i o tome kako se prijaviti saznajte ovdje
   
Choose languageLanguage
Blog

Zadovoljni zaposlenici doprinose i zadovoljstvu gostiju u hotelima

Upravljanje radnim vremenom u hotelima
Autor
Neven Rusković
Datum
23/11/2021

Na razmišljanje i pisanje o utjecaju upravljanja radnim vremenom zaposlenika u hotelima na zadovoljstvo gostiju potaknuo me odlazak na poslovni put i potreba izbora hotela. Svi smo naviknuti da odmah otvaramo booking programe i odabiremo najprihvatljiviji smještaj prema različitim kriterijima. Kao svaki potencijalni gost provjeravam cijene, gledam slike i čitam komentare prijašnjih gostiju. Kao budući gost hotela želim ugodan boravak. Komentar o odnosu zaposlenika hotela prema gostima za vrijeme boravka mi je važan za konačnu odluku.

Također, razmišljam mogu li dugogodišnju projektnu prisutnost Špice u hotelijerstvu, funkcionalnosti našeg Time&Space sustava za upravljanje radnim vremenom i iskustvo stečeno realiziranim projektima povezati s komentarima gostiju u vezi usluge u hotelima. 

undefined

Time&Space sustav je dio jednog složenog procesa koji doprinosi poslovnoj mogućnosti uprava i HR odjela u prepoznavanju kvalitete djelatnika i doprinosi boljem planiranju, ali i cjelokupnoj organizaciji radnog vremena u hotelima. S druge strane, korištenje sustava osigurava zaposlenicima mogućnost osobnog uvida u njihovu strukturu rada i pravilno vrednovanje svih odrađenih sati rada.

Zadovoljstvo svih sudionika u procesu rada hotela prenosi se i na  goste koji ga nakon boravka potvrđuju svojim pozitivnim ocjenama i komentarima.

Rezervaciju sam napravio i vjerujem da Špica primjenom Time&Space sustava doprinosi poboljšanju kvalitete rada hotela.

Time&Space sustav omogućuje sve navedeno. To je sustav za planiranje, upravljanje, evidenciju radnog vremena uz dodatnu mogućnost kontrole pristupa prostorijama unutar hotela i kontrole pristupa sobama s prikupljanjem podataka o statusu soba. T&S može pratiti više različitih načina rada (klizno i fiksno radno vrijeme, smjenski rad, skraćeno radno vrijeme, honorarni rad i dr.) te vršiti izračun vrsta primanja za obračun plaća (redovan rad, noćni rad, prekovremeni rad…) i što je najvažnije, pruža odlične mogućnosti izvještavanja za uprave hotela i hotelskih lanaca. Uvođenje informatičkog sustava djelatnicima i upravi donosi dodatno povjerenje u obračun plaća dok se istovremeno otvara cijeli niz novih mogućnosti koje donose dodatnu optimizaciju i racionalizaciju rada.

Navodimo neke od zahtjeva s kojima smo se u dosadašnjem radu susretali i primjenom Time&Space sustava rješavali.

undefined

 PLANIRANJE

  • Dnevno i tjedno planiranje radnog vremena zaposlenika prema zahtjevima normativa radnih sati koji su povezani sa popunjenošću hotela
  • Planiranje radnog vremena u skladu sa zakonskim propisima
  • Planiranje prema mjestu troška uz mogućnost određivanja velikog broja troškovnih mjesta unutar jednog hotela ili grupe hotela
  • Rad preko ponoći, vikendom, prema radnim shemama ili od-do, višekratni dnevni dolasci-odlasci
  • Preraspodjela radnih sati

 REGISTRIRANJE RADNOG VREMENA

  • Mogućnost registracije dolazaka/odlazaka prema mjestima troška na bilo kojoj lokaciji i u bilo kojem vremenu korištenjem mobitela, terminala za registraciju, korištenjem web terminala ili programskim povezivanjem sa programima na radnim mjestima (blagajna) gdje se zaposlenik prijavljuje/odjavljuje prilikom dolaska/odlaska na rad.
  • Zaokruživanje vremena dolazaka/odlazaka zaposlenika prema interno postavljenom pravilu (primjerice, 30 minuta, 15 minuta i sl.)

 KONTROLING, PROVJERA, ODOBRENJA

  • Pregled radnog vremena zaposlenika po pojedinom mjestu troška (npr., recepcija, kuhinja i sl.),
  • Praćenje svih kategorija rada,
  • Pregled podataka i administriranje u realnom vremenu
  • Mogućnost uređivanja i ispravljanja radnih sati od strane ovlaštenih osoba u hotelu,
  • Mogućnost slanja zahtjeva za godišnjim odmorom i izdavanja rješenja

 IZVJEŠTAVANJA

  • Napredna analitika i izvješća u skladu sa Zakonom o radu,
  • Mogućnost izrade različitih izvještaja od strane korisnika
  • Automatizam slanja izvještaja putem e-maila
  • BI izvještavanje

SINHRONIZACIJA PODATAKA I OBRAČUN RADNOG VREMENA

  • Povezivanje s HR programima i sinhronizacija podataka o zaposlenicima prema organizacijskoj strukturi
  • Integracija sa sustavom za obračun plaća
  • Ovjeravanje podataka prije prijenosa u program za obračun plaće

Saznajte više o ovoj važnoj temi jer – zaposlenici su srce svakog hotela i bez kvalitetne organizacije i planiranja rada nema zadovoljnih zaposlenika, a samim tim ni zadovoljnih gostiju i uspješnog poslovanja.

Ostanite s nama i pratite nas i dalje u ovom serijalu na temu: Upravljanje radnim vremenom u hotelima! 😊


>