Zadovoljni zaposlenici doprinose i zadovoljstvu gostiju u hotelima
Na razmišljanje i pisanje o utjecaju upravljanja radnim vremenom zaposlenika u hotelima na zadovoljstvo gostiju potaknuo me odlazak na poslovni put i potreba izbora hotela. Svi smo naviknuti da odmah otvaramo booking programe i odabiremo najprihvatljiviji smještaj prema različitim kriterijima. Kao svaki potencijalni gost provjeravam cijene, gledam slike i čitam komentare prijašnjih gostiju. Kao budući gost hotela želim ugodan boravak. Komentar o odnosu zaposlenika hotela prema gostima za vrijeme boravka mi je važan za konačnu odluku.
Također, razmišljam mogu li dugogodišnju projektnu prisutnost Špice u hotelijerstvu, funkcionalnosti našeg Time&Space sustava za upravljanje radnim vremenom i iskustvo stečeno realiziranim projektima povezati s komentarima gostiju u vezi usluge u hotelima.
Time&Space sustav je dio jednog složenog procesa koji doprinosi poslovnoj mogućnosti uprava i HR odjela u prepoznavanju kvalitete djelatnika i doprinosi boljem planiranju, ali i cjelokupnoj organizaciji radnog vremena u hotelima. S druge strane, korištenje sustava osigurava zaposlenicima mogućnost osobnog uvida u njihovu strukturu rada i pravilno vrednovanje svih odrađenih sati rada.
Zadovoljstvo svih sudionika u procesu rada hotela prenosi se i na goste koji ga nakon boravka potvrđuju svojim pozitivnim ocjenama i komentarima.
Rezervaciju sam napravio i vjerujem da Špica primjenom Time&Space sustava doprinosi poboljšanju kvalitete rada hotela.
Time&Space sustav omogućuje sve navedeno. To je sustav za planiranje, upravljanje, evidenciju radnog vremena uz dodatnu mogućnost kontrole pristupa prostorijama unutar hotela i kontrole pristupa sobama s prikupljanjem podataka o statusu soba. T&S može pratiti više različitih načina rada (klizno i fiksno radno vrijeme, smjenski rad, skraćeno radno vrijeme, honorarni rad i dr.) te vršiti izračun vrsta primanja za obračun plaća (redovan rad, noćni rad, prekovremeni rad…) i što je najvažnije, pruža odlične mogućnosti izvještavanja za uprave hotela i hotelskih lanaca. Uvođenje informatičkog sustava djelatnicima i upravi donosi dodatno povjerenje u obračun plaća dok se istovremeno otvara cijeli niz novih mogućnosti koje donose dodatnu optimizaciju i racionalizaciju rada.
Navodimo neke od zahtjeva s kojima smo se u dosadašnjem radu susretali i primjenom Time&Space sustava rješavali.
PLANIRANJE
- Dnevno i tjedno planiranje radnog vremena zaposlenika prema zahtjevima normativa radnih sati koji su povezani sa popunjenošću hotela
- Planiranje radnog vremena u skladu sa zakonskim propisima
- Planiranje prema mjestu troška uz mogućnost određivanja velikog broja troškovnih mjesta unutar jednog hotela ili grupe hotela
- Rad preko ponoći, vikendom, prema radnim shemama ili od-do, višekratni dnevni dolasci-odlasci
- Preraspodjela radnih sati
REGISTRIRANJE RADNOG VREMENA
- Mogućnost registracije dolazaka/odlazaka prema mjestima troška na bilo kojoj lokaciji i u bilo kojem vremenu korištenjem mobitela, terminala za registraciju, korištenjem web terminala ili programskim povezivanjem sa programima na radnim mjestima (blagajna) gdje se zaposlenik prijavljuje/odjavljuje prilikom dolaska/odlaska na rad.
- Zaokruživanje vremena dolazaka/odlazaka zaposlenika prema interno postavljenom pravilu (primjerice, 30 minuta, 15 minuta i sl.)
KONTROLING, PROVJERA, ODOBRENJA
- Pregled radnog vremena zaposlenika po pojedinom mjestu troška (npr., recepcija, kuhinja i sl.),
- Praćenje svih kategorija rada,
- Pregled podataka i administriranje u realnom vremenu
- Mogućnost uređivanja i ispravljanja radnih sati od strane ovlaštenih osoba u hotelu,
- Mogućnost slanja zahtjeva za godišnjim odmorom i izdavanja rješenja
IZVJEŠTAVANJA
- Napredna analitika i izvješća u skladu sa Zakonom o radu,
- Mogućnost izrade različitih izvještaja od strane korisnika
- Automatizam slanja izvještaja putem e-maila
- BI izvještavanje
SINHRONIZACIJA PODATAKA I OBRAČUN RADNOG VREMENA
- Povezivanje s HR programima i sinhronizacija podataka o zaposlenicima prema organizacijskoj strukturi
- Integracija sa sustavom za obračun plaća
- Ovjeravanje podataka prije prijenosa u program za obračun plaće
Saznajte više o
ovoj važnoj temi jer – zaposlenici su srce svakog hotela i bez kvalitetne
organizacije i planiranja rada nema
zadovoljnih zaposlenika, a samim tim ni zadovoljnih gostiju i uspješnog
poslovanja.
Ostanite s nama i pratite nas i dalje u ovom serijalu na temu: Upravljanje radnim vremenom u hotelima! 😊