Pozivamo vas na Logitelligence - 23.05.2024.  •  Pridružite nam se u Zagrebu na najvećoj logističkoj konferenciji u regiji. Sudjelovanje je besplatno, uz obveznu prijavu jer je broj sudionika ograničen! Prijave i više informacija o samom događaju slijede uskoro.
   
Choose languageLanguage
Blog

Unaprijedite popisivanje osnovnih sredstava sa RFID tehnologijom

Sustav za popis osnovnih sredstava i različita oprema

Popis osnovnih sredstava je nešto što svaka organizacija, po sili zakona, mora provoditi. Međutim, ono najvažnije je da nije to samo zakonska obveza već uvelike pomaže i u pregledu opreme kojom određena organizacija raspolaže. Pravilnim vođenjem popisa osnovnih sredstava, možemo na vrijeme reagirati u slučaju da nešto od naše opreme treba zamijeniti ili odraditi određene popravke. Ručno vođenje takve evidencije (ili uz pomoć Excel tablica), može otežati kvalitetno popisivanje i praćenje osnovnih sredstava. Tu u priču uskače RFID tehnologija koja omogućuje brzo i efikasno popisivanje i kasnije praćenje svih sredstava u nekoj organizaciji. RFID tehnologija, uz pomoć radio valova, očitava oznake koje se nalaze na osnovnom sredstvu (primjerice, na prijenosnom računalu, monitoru, uredskoj stolici i sl.). Takav način rada omogućuje brzo i precizno prikupljanje podataka o osnovnim sredstvima, a bez potrebe za pojedinačnim ručnim skeniranjem ili ručnim unosom podataka. Krajnji rezultat toga je ušteda vremena i resursa.

Koje su prednosti korištenja RFID tehnologije u inventuri?

Postoji nekoliko prednosti korištenja RFID tehnologije za upravljanje zalihama:

  • Veća preciznost: RFID tehnologija može precizno popisati lokaciju svakog proizvoda u stvarnom vremenu, smanjujući na taj način rizik od mogućnosti pogreške.
  • Bolja učinkovitost: Uz RFID tehnologiju, osnovna sredstva se mogu provjeriti i ažurirati puno brže nego s tradicionalnim metodama. To može dovesti do značajnih ušteda vremena i novca.
  • Bolji pregled stanja: Zahvaljujući brzom evidentiranju i popisu, možemo vrlo brzo pregledati sva osnovna sredstva na nekoj lokaciji. Jednostavnim korištenjem skenera, imamo brzi i trenutni pregled svih osnovnih sredstava u nekoj prostoji u svega nekoliko sekundi (naravno, pod pretpostavkom da se na svim osnovnim sredstvima nalaze RFID oznake koje smo prethodno stavili).
  • Veća sigurnost: Zahvaljujući točnim popisima, možemo na vrijeme uočiti nedostaje li nešto od naše opreme i provjeriti u sustavu za popis osnovnih sredstava povijest promjene lokacije pojedine opreme.

Implementacija RFID tehnologije napredni je način rada te predstavlja budućnost u ovom segmentu, ali svakako je potreban i kvalitetni sustav za popis osnovnih sredstava.

Advantas - upravljanje osnovnim sredstvima

Kombinirajte RFID tehnologiju i Advantas

Advantas – sustav za popis osnovnih sredstava omogućuje korištenje RFID tehnologije. Na taj način dobivate kombinaciju brzog i jednostavnog popisivanja (bez ručnog skeniranja svakog pojedinog sredstva) i kvalitetan sustav pohrane i upravljanja takvim podacima. Osim toga, dobivate i sustav u kojem možete pratiti povijest lokacija pojedinog sredstva, vidjeti gdje se trenutno nalazi pojedini dio opreme i vidjeti u kakvom je stanju – je li potreban servis, dodatni pregled ili je vrijeme za zamjenu sredstva. Osim toga, moguće je sve to i dokumentirati u samom Advantas sustavu što znači da možete priložiti fotografije i drugu dokumentaciju. Korisna značajka je i mogućnost praćenja tko je, kada i što od osoba koje imaju definiranu određenu razinu prava u sustavu radio s osnovnim sredstvima. Na taj se način postiže potpuna preglednost i sigurnost, eliminiraju uska grla i smanjuje mogućnost pogreške pri popisivanju osnovnih sredstava. To je vrlo važno i za dugovječnost opreme jer možete na vrijeme reagirati ako je dio opreme potrebno servisirati ili pak zamijeniti kako se ne bi dovelo u pitanje cijeli poslovni proces.

Iskoristite sve prednosti Advantasa i RFID tehnologije

Uvođenjem Advantas sustava koji omogućuje korištenje RFID tehnologije, vrlo je isplativo. Isplativost investicije pokazuje se već u kratkom roku od uvođenja sustava. Ušteda vremena zaposlenika i točnost podataka (uz minimalnu mogućnost pogreške), omogućit će da zaposlenici obavljaju druge poslove. Osim toga, pouzdanost i točnost podataka te pravovremena reakcija u slučaju potrebe za servisom opreme, poboljšat će interne procese i omogućiti kvalitetniji rad u ovom segmentu poslovanja. Zanima Vas više? Javite nam se svakako i spojite dobitnu kombinaciju: RFID tehnologiju i Advantas!


>