TOP 3 Trenda u intralogistici - LogiMAT24  •  07.05.2024. u 9h organiziramo besplatni webinar na kojem ćemo pokazati novosti, trendove i savjete koje smo dobili tijekom nedavnog posjeta najvećem svjetskom sajmu logistike - LogiMAT 2024. Prijavite se ovdje.  
   
Choose languageLanguage
Blog

Tri razloga zašto je evidencija rada potrebna IT tvrtkama i startup poduzećima

Evidencija rada u cloud

Često smo u dosadašnjem radu mogli čuti kako je evidencija radnog vremena namijenjena za proizvodne tvrtke i da nema smisla uvoditi je u poduzeća gdje nema velikog broja zaposlenika ili gdje zaposlenici nisu vezani za lokaciju, odnosno mogu raditi remote s bilo kojeg mjesta. To posebno vrijedi za različite IT tvrtke te za startup poduzeća koja tek kreću raditi. Međutim, to je pogrešno uvjerenje. U ovom blogu pokazat ćemo zašto bi IT tvrtke i stratup poduzeća trebala uvesti sustave za evidenciju rada.

Evidencija radnih sati zakonska je obveza

Evidencija rada nije tek dobra volje poslodavaca već je zakonska obveza. Naime, Zakonom o radu i Pravilnikom o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima propisana je obveza vođenja evidencije. Striktno je propisano i koje kategorije podataka se moraju evidentirati i što sve mora biti jasno vidljivo iz takve evidencije. Ovdje je važno reći da zakonski propisi još uvijek nisu propisali obvezu elektronske evidencije rada što znači da takva evidencija može postojati i na papiru ili u Excel tablicama. S druge strane, problem s takvim načinom rada je što se zatrpavamo hrpom dokumenata koji nam otežavaju svakodnevni rad. Evidencija rada je nešto što se mora voditi svaki radni dan i radi se o velikoj količini podataka.

undefined

Znate li koliko zaposlenici rade po pojedinom projektu?

Startup i IT tvrtke često rade za različite klijente i imaju više projekata. Tako i zaposlenici tih tvrtki rade često i na više projekata u isto vrijeme. Iznimno je korisno pratiti profitabilnost pojedinog projekta, koliko je tvrtka potrošila i koliko na kraju zaradila kako bi se zadržale dobre prakse, a ispravilo ono što je bilo loše u tom radnom procesu. Na taj način svaka tvrtka napreduje i ostvaruje bolje rezultate mijenjajući se. To može samo ako ima precizne podatke o tome tko je od zaposlenika koliko vremena potrošio na koji dio projekta. Tada se, po završetku projekta mogu napraviti izračuni koji su iznimno korisni i važni za donošenje odluka. Osim toga, može se provjeriti zašto je netko od zaposlenika više vremena utrošio na pojedini radni zadatak i treba li tu napraviti određene intervencije – rasteretiti zaposlenika, uložiti više u edukacije i sl. To je korisno kako za pojedinog zaposlenika, tako i za cijelu organizaciju. Pogledajte ovdje kako mi u našoj My Hours aplikaciji upravljamo sličnim projektima.

Možete li osigurati pravilnu evidenciju aktivnosti u bilo kojem trenutku?

Poznato je da tvrtke često zapošljavaju radnike iz različitih država. Često se dogodi da kolege sjede na drugom kraju svijeta i na taj način odrađuju projekte. To u IT sektoru nije nepoznanica i sve češći je slučaj da, s obzirom da nedostaje zaposlenika, različiti stručnjaci rade u različitim državama. Upravo zato, zaposlenicima je potreban sustav koji će se prilagoditi njihovoj vremenskoj zoni i koji će se moći koristiti ovisno o potrebama svakog zaposlenika. Zato je važno imati centralnu evidenciju za sve zaposlenike kako bi se na jednostavan način moglo pregledati tko je od zaposlenika dostupan u kojem trenutku i tko od zaposlenika na kojem projektu u nekom trenutku radi. Takvo što nije moguće preko Excel tablica ili na papiru. Pogledajte kako mi to odrađujemo na našoj All Hours aplikaciji ili još bolje – provjerite sami! Registrirajte se i besplatno testirajte!

Aplikacija za registraciju radnog vremena

  • Jednostavno i sigurno korištenje
  • Mogućnost različitih izvještaja
  • Planiranje radnog vremena zaposlenika


Umjesto zaključka

Cloud rješenja za evidenciju rada postaju sve popularnija. Jednostavna su za korištenje, ne traže infrastrukturu unutar poduzeća, a zaposlenici se mogu registrirati i preko mobitela ili računala. Dakle, idealno za startup i IT tvrtke. Osim toga, može se pratiti produktivnost, uvesti projektno praćenje i rad te osigurati kvalitetnu alokaciju resursa – pojedine zaposlenike rasteretiti ili dodatno educirati kako bi u svom radu bili učinkovitiji. Zahvaljujući kvalitetnim podacima, nadređeni mogu donositi bolje odluke i tako unaprijediti način rada što na kraju donosi dobrobit svima – i zaposlenicima i upravi društva. Želite li saznati više o našem iskustvu u ovom segmentu i kako vam mi možemo u tome pomoći? Javite nam se, dogovorimo sastanak i saznajte sve što vas zanima.


>