Prednosti evidencije radnog vremena
Vrijeme digitalizacije donijelo je sve veći broj aplikacija, sustava i digitalnih uređaja. Cilj svega toga je da nam tehnologija olakša procese i smanji rad putem automatizacije. U tom dijelu poslovanja svakako je i evidencija radnog vremena (uglavnom u suradnji s kontrolom pristupa).
Poduzeća uglavnom vode evidenciju na neki od sljedećih načina:
- Knjiga prisutnosti – knjiga, u koju zaposlenici sami upisuju svoje dolaske i odlaske.
- Dio ERP-a ili nekog drugog većeg IT sustava.
- Dio interene stranice – zaposlenici ili njihovi nadređeni zapisuju podatke koji se odnose na prisutnosti, godišnje odmore, bolovanja, službena putovanja i drugo.
- S rješenjima koja su namijenjena samo evidenciji. Neadekvatna rješenja tog tipa su ona koja:
- Nemaju mogućnost integracije s knjigovodstvenim sustavima za pripremu plaća.
- Nemaju pouzdanu i brzu podršku i servis.
- Ne prate nove tehnologije poput kontrole pristupa putem mobilnog telefona, praćenja radnog vremena na terenu s geolokacijom…
- Ne podržavaju module koji podupiru administraciju sustava (online javljanje zaboravljenih registracija od strane zaposlenika i odobrenje tih molbi od strane nadređenih putem emaila, modul za uvoz podataka u sustave za obračun plaća…)
- Ne podržavaju razne mogućnosti hardvera, zbog čega je potrebno kupiti skupe kontrolere za svaka vrata posebno i opremiti ih kontrolom pristupa.
- Ne podržavaju module za raspored rada zaposlenika.
Koje su prednosti sustava za evidenciju radnog vremena?
Špicin sustav za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa Time&Space je sveobuhvatno, modularno rješenje, koje je rezultat samostalnog razvoja i znanja i koje koristi preko 3000 poduzeća u 27 zemalja.
Time&Space sustav, osim evidencije radnog vremena nudi:
- Planiranje radnog vremena – planiranja rasporeda i smjena pokriveno je sustavom Time&Space pomoću obračunskih alata kao što su Nacrt rada i Radna shema.
- Špica mobile time – mogućnost registracije dolazaka i odlazaka putem pametnog telefona i zahtjev za odsutnostima.
- PIF modul za obračun plaća – iz sustava za evidenciju uzimaju se podaci i veoma lako se obračunavaju radni sati zaposlenika.
- Upravljanje odsutnostima – nema više papirologije i čekanja na odobrenje godišnjeg odmora. S ovim modulom imate mogućnost uvida u planirane odsutnosti u realnom vremenu, a proces za dobivanje suglasnosti je pojednostavljen i skraćen.
- Analitika – imate mogućnost obrade podataka i izrade različitih izvještaja.
Špica Sustavi dio su Špica grupacije i u 6 država zapošljavamo preko 100 stručnjaka. Imamo vlastiti razvoj koji pažljivo prati tehnološke trendove. U kombinaciji najboljih praksi i iskustva u dosadašnjem radu, Špica je vodeća kada je riječ o evidenciji radnog vremena i kontroli pristupa.
Za više informacija o našem sustavu za evidenciju radnog vremena kontaktirajte nas ili pogledajte našu stranicu.