Pozivamo vas na Logitelligence - 23.05.2024.  •  Pridružite nam se u Zagrebu na regionalnoj logističkoj konferenciji. Sudjelovanje je besplatno, uz obveznu prijavu jer je broj mjesta ograničen! Više informacija o konferenciji i o tome kako se prijaviti saznajte ovdje
   
Choose languageLanguage
Blog

Povećajte učinkovitost s Dynamic Scheduling modulom

Profesionalno rješenje za izradu rasporeda radnih sati koje pojednostavljuje planiranje i smanjuje troškove.

Kvalitetno upravljanje radnim vremenom iznimno je važno. Ručno upisivanje radnog vremena je dugotrajno, a tablice su velike i zbunjujuće; stoga se često mogu pojaviti pogreške. Osim toga, jedna tablica često ne uključuje sve informacije potrebne za učinkovito planiranje. Koje su to prednosti Dynamic Scheduling modula za planiranje radnog vremena i mogu li organizacije, koristeći ovaj modul, ostvariti uštede kada je riječ o odjelima ljudskih potencijala?

„Dynamic Scheduling“ je „Time&Space“ modul dizajniran za jednostavno i transparentno planiranje radnih sati i odsutnosti.

Neravnomjerna raspodjela radnog vremena i raspoređivanje radnika na različitim lokacijama mogu biti veliki izazov za voditelje timova i ljudskih resursa. „Dynamic Scheduling“ omogućuje jednostavnu navigaciju kroz brojne varijable radnog vremena u cilju što jednostavnije izrade optimiziranog plana.

Izazovi 

  • Upravljanje smjenskim radom
  • Usklađivanje odsutnosti i prisutnosti djelatnika
  • Usklađivanje plana rada sa zakonskim odredbama
  • Planiranje rada po različitim mjestima troška
  • Održavanje prekovremenog rada na minimalnoj stopi

Što pruža „Dynamic Scheduling“?

Ono što je najvažnije, daje potpuni pregled planiranog radnog vremena. Možete urediti dnevni, tjedni ili mjesečni raspored na jednom zaslonu. Koristeći „Dynamic Scheduling“ možete jednostavno planirati radno vrijeme poštujući želje zaposlenika, izostanke i poštivati ​​zakonska ograničenja. Jednostavnije planiranje omogućuje i kvalitetno grafičko sučelje koje omogućuje jednostavan kalendarski pregled radnih rasporeda za sve zaposlenike. Na taj način može se izbjeći situacija kršenja zakonskih propisa koji uređuju rad zaposlenika na svim područjima - dnevni i tjedni odmor zaposlenika, satnice zaposlenika i prekovremeni sati i sl. Na ovaj način evidencija radnog vremena lakše se planira i jednostavniji je pregled satnica i rasporeda za svaki pojedini dan u tjednu. 

Nakon izrade, plan se može distribuirati među zaposlenicima u jednostavnom formatu. Aplikacija omogućuje voditeljima timova individualno ili grupno planiranje te naknadne jednostavne izmjene, čime se štedi vrijeme i smanjuje rizik od pogrešaka.

Za izradu kvalitetnog plana potrebno je prethodno definirati satnice, rasporede, smjene, organizacijske jedinice, godišnje odmore, minimalne dnevne / tjedne / dvotjedne odmore i maksimalni dozvoljeni rad vikendima i praznicima. Uneseni podaci uspoređuju se sa zakonskim limitima glede radnog vremena. Program automatski upozorava kada planirate suprotno zakonodavstvu i time sprječava pogreške u planu rada. Implementirajte ovaj modul u svakodnevno poslovanje i povećajte učinkovitost s ovim modulom.

Javite nam se za sva pitanja!



>