Špica sudjeluje na Adria Security Summit 2022.  •  Saznajte više o ovoj temi ovdje.
   
Choose languageLanguage
Blog

Ove godine olakšajte si inventuru uz Advantas

Izrada inventure i popisa osnovnih sredstava
Datum
15/09/2022

Kraj godine je vrijeme kad se obično rade projekcije i planovi za iduću godinu, ali i osvrti na proteklu godinu. Osim toga, kraj godine je i vrijeme kad se radi inventura, odnosno popis osnovnih sredstava. Osim što nam je popis osnovnih sredstava iznimno koristan kako bismo uvidjeli stvarno stanje sredstava u našem poduzeću, moramo naglasiti i da je zakonska obveza provoditi popis osnovnih sredstava. Međutim, svatko tko je ikada imao ovu vrstu obveze zna koliko je zaista zahtjevno i izazovno organizirati i provesti inventuru. Najveći problem je organizirati sve te podatke, organizirati zaposlenike i na kraju dobiti točne i ažurne podatke. Osim toga, ne pomaže ni činjenica da se ovakve stvari najčešće provode ručno ili pomoću različitih Excel tablica što, u principu, ne olakšava bitno posao. Upravo zato je važno unaprijediti ove procese, pojednostaviti provedbu popisa osnovnih sredstava i olakšati organizaciju podataka.

Kako olakšati provođenje inventure?

Najbolji način za to postići je digitalizirati proces popisa osnovnih sredstava

Kvalitetan sustav za popis osnovnih sredstava ima niz funkcionalnosti koje mogu olakšati, pojednostaviti i ubrzati provođenje ovog procesa. Uz to, podaci su sigurni i ažurni, što se ne može reći ako podatke obrađujemo ručno ili pomoću Excel tablica. Uz kvalitetan sustav, nema potrebe za različitim Excel tablicama i ručnim popisima.

O čemu bi stvarno trebalo voditi računa kad je riječ o popisu osnovnih sredstava? Što sve treba uzeti u obzir i imati na umu kad se kreće u ovaj proces? 

Popis osnovnih sredstava i provođenje inventure

Pouzdano čuvajte i organizirajte podatke o osnovnim sredstvima

Kvalitetan elektronski sustav mora biti dovoljno stabilan kako bi podaci bili sigurni i kako bismo mogli u svakom trenutku imati uvid u naše podatke.
Upravo je Advantas takav sustav. Omogućuje rad s Android mobilnim uređajima, ali i omogućava rad preko Internet preglednika i osigurava online i offline razmjenu informacija između sustava i korisnika na lokacijama rada.

Podatke o osnovnim sredstvima moguće je organizirati u financijske grupe (klasa sredstva, mjesto troška, zaposlenik koji koristi određeno sredstvo) ili u fizičke grupe podataka (lokacija, kat zgrade, poslovni centar i sl.). Prednost ovog sustava je i mogućnost dodavanja dokumenata (primjerice, nabavni računi, fotografije, servisni dokumenti, fotografije osnovnog sredstva i sl.) kako bi se moglo pratiti stanje i imati sve podatke o pojedinom osnovnom sredstvu na jednom mjestu.

Brzo i efikasno kreirajte popise

Uz prijenosnih ručnih terminala ili mobitela, moguće je označiti lokacije osnovnih sredstava. Sve je to moguće zahvaljujući bar kodovima kojima su ta osnovna sredstva označena.

Advantas - Inventura i popis osnovnih sredstava

  • Točni i ažurni podaci
  • Pratite povijest promjena
  • Povezivanje s računovodstvenim programima


Pobrinite se za zdravlje osnovnih sredstava uz redovno održavanje i servis

Ovaj dio posebno je važan kako bi se produljio životni vijek opreme i, možemo reći, očuvalo zdravlje osnovnih sredstava.
Moguće je preko Advantasa podnijeti i zaprimiti zahtjev za servisom, priložiti radne naloge sa zadacima i servisnim aktivnostima. Na taj način se ubrzavaju procesi i smanjuje potrebno vrijeme za obradu zahtjeva. Posljedično dolazi do toga da imamo redovno održavanje opreme i – to je glavni razlog duljeg trajanja vaše opreme.

Povežite Advantas sa svojim računovodstvenim programima

Advantas ima modul data manager koji možete iskoristiti za povezivanje Advantas sustava s računovodstvenim programima. Zahvaljujući aplikacijskom programskom sučelju (API) podaci se bez pogrešaka prenose u drugi sustav i moguće je imati sve pod kontrolom jednim klikom miša.

Pratite povijest aktivnosti

Moguće je da više osoba radi na ovim poslovima. Zato je važno imati pregled tko je, kada i što radio nad podacima. U Advantasu je to moguće pratiti, tako se postiže bolja kontrola i mogućnost provjere odrađenog posla. Tako je lakše ispraviti pogreške i pobrinuti se da se slične situacije ne ponove u budućnosti.

Za kraj – ako želite olakšati posao vezano za inventuru svakako nam se javite i upoznajte – Advantas!

 


>