Pozivamo vas na Logitelligence - 23.05.2024.  •  Pridružite nam se u Zagrebu na regionalnoj logističkoj konferenciji. Sudjelovanje je besplatno, uz obveznu prijavu jer je broj mjesta ograničen! Više informacija o konferenciji i o tome kako se prijaviti saznajte ovdje
   
Choose languageLanguage
Blog

Gdje mi je laptop?

Grafika izvještaja popisa osnovnih sredstava

Zamislimo sljedeću situaciju. Ivan je vlasnik uspješne IT tvrtke koja ima 50 zaposlenika. Jedno jutro dolazi na posao i nikako ne može pronaći laptop za koji je siguran da je kupljen prošle godine. Laptop se nalazi u evidenciji, ali ne zna ni tko je laptop zadužio niti tko trenutno koristi laptop. Problem je što Ivanu hitno treba laptop kako bi u rad mogao uvesti novog kolegu koji je zaposlen u poduzeću.

Ovakav problem nije rijedak. U tvrtkama koje imaju veći broj zaposlenika, osnovna sredstva su stalno u upotrebi i teško je pratiti u kakvom su stanju i tko ih trenutno koristi. Koliko Vam se samo puta dogodilo da niste mogli koristiti printer jer je bio na popravku, a to niste ni znali? Ili je trebalo nabaviti dodatnu opremu, odnosno alat koji je neophodan za rad, a to nije odrađeno na vrijeme jer se pojavio „šum u komunikaciji“ između odjela i na kraju nitko na vrijeme nije naručio opremu koja je važna za rad? Ili je neko vozilo bilo na servisu, a to nije bilo zabilježeno u sustavu. Kolega je dogovorio sastanak i računao na slobodno vozilo kad – vozila nema. Sve to izaziva poteškoće i dodatni stres u ionako užurbanom svakodnevnom radu. Uzmimo za primjer Ivana s početka priče. Osim što će potrošiti dosta vremena kako bi detektirao gdje je laptop, a novi zaposlenik će čekati dok mu se ne osigura oprema, ta potraga će rezultirati i odvlačenjem pažnje s nekih drugih, važnijih stvari koje treba obaviti. Ometat će i ostale zaposlenike jer će morati provjeriti kod koga je laptop i na kraju će vidjeti da netko drugi već koristi taj laptop i morat će naručiti novi. Sve u svemu, prilično  loše iskustvo koje može biti izbjegnuto.

Jeste li evidentirali sva sredstva?

Olakšajte popis osnovnih sredstava uz pomoć naprednog sustava!


Poduzeća imaju na desetke, stotine pa i na tisuće različitih osnovnih sredstava i izuzetno je naporno sve to pratiti. Ne radi se samo o tome da se u svakom trenutku zna gdje je oprema, već i da se zna je li vrijeme za novu opremu i je li vrijeme za servis postojeće opreme. Nebriga o postojećoj opremi može se pokazati kao vrlo loša jer nas u konačnici može vrlo skupo koštati eventualni popravak, a koji se mogao izbjeći redovnim servisiranjem. Nebitno radi li se o službenim automobilima, skupoj opremi koju koristimo za proizvodnju ili o printerima koje koriste kolege u uredu. Takvu „džunglu“ opreme i podataka o osnovnoj opremi jako je teško pratiti ako ne postoji kvalitetan sustav. Svako poduzeće trebalo bi znati kakvo je stanje sa opremom koja se koristi. Napredni e-sustav idealno je rješenje za takve izazove izazove. Sustav u kojem je moguće pregledati kada je oprema nabavljena, poslati zahtjev za nabavkom opreme, poslati zahtjeve za servisom, provjeriti u svakom trenutku tko od zaposlenika koristi koji dio opreme i provjeriti je li oprema na servisu, je li službeni automobil rezerviran za servis i sl. Na taj način se znatno štede resursi, informacije su točne i ažurne i izbjegava se situacija u kojoj je moguće da pojedini dio proizvodnje ili poslovanja bude u zastoju jer ne postoje bitna sredstva na rad. Rezultat je kvalitetniji rad, mirnije okruženje koje eliminira tu vrstu stresa i naravno – veća efikasnost i uštede!

Zanima Vas više o ovoj temi? Kliknite ovdje ili nam se javite, saznajte više detalja i zaboravite na pitanje iz naslova – Gdje mi je laptop?! 😊

P.S. Spomenuti Ivan iz priče nam se već javio! 😊


>