Pozivamo vas na Logitelligence - 23.05.2024.  •  Pridružite nam se u Zagrebu na regionalnoj logističkoj konferenciji. Sudjelovanje je besplatno, uz obveznu prijavu jer je broj mjesta ograničen! Više informacija o konferenciji i o tome kako se prijaviti saznajte ovdje
   
Choose languageLanguage
Blog

Evidencija radnog vremena u modernim poslovnim okruženjima

Poslovna i radna okruženja drastično su se promijenila u posjednih nekoliko desetljeća i još uvijek se mijenjaju. S njima se mijenjaju i sustavi za evidenciju radnog vremena zaposlenika.

Nekada je evidencija radnog vremena zaposlenika bila jednostavnija nego danas. Svaki je zaposlenik morao doći na posao i prijaviti dolazak na istom ulazu u poduzeće, tako da bi bilo vrlo lako pratiti radno vrijeme. Neki od vas vjerojatno se još uvijek sjećaju ovakvih vrsta uređaja, postavljenih na zid glavnog ulaza u poduzeće. 

Stari uređaji za evidenciju radnog vremena

Ovakvi uređaji za evidenciju radnog vremena su korišteni za prijavu kada bi stigli na posao i za odjavu kada bi išli kući. Ova dva uređaja zapravo su povijesno naslijeđe našeg poduzeća!

Od tih dana nadalje terminali za evidenciju radnog vremena su se naravno modernizirali (i estetski i tehnološki). Ipak su zadržali svoju osnovne funkcionalnosti i svoje mjesto na vratima poduzeća. Koje su to promjene vezane za evidenciju radnog vremena u modernim poslovnim okruženjima?

Što se promijenilo?

Pogledajmo sada modernija poduzeća. Recimo da vaše poduzeće ima sjedište u Velikoj Britaniji. Neki od vaših zaposlenika rade on site, neki od njih rade od kuće ili su vanjski suradnici. Oh, a vaše poduzeće grafičarku – iz Francuske, developera iz Poljske, stručnjaka za digitalni marketing iz Belgije…

Tehnologija i digitalizacija omogućuju da više ne brinite o fizičkoj lokaciji svojih zaposlenika. Mogu se bez problema povezati s gotovo svim dijelovima svijeta, koristeći digitalne alate i uređaje. Ali, na koja vrata sada staviti terminal?

Najvjerojatnije ni na koja? Ali, kako u tom slučaju pratiti prisustvo zaposlenika ? Vlada, naravno, i dalje zahtijeva da pokažete da vaši zaposlenici sukladno zakonu i pravilniku o radu.

Je li Excel još uvijek vaš najbolji prijatelj?

Možda samo vodite evidenciju o zaposlenicima u Excel tabelama, i ne planirate implementirati sustav za evidenciju radnog vremena.

No, zašto trošiti sve ove sate administrativnog rada kada je jednostavan, cjenovno prihvatljiv softver dostupan na tržištu koji to radi za vas? Gdje su vam jednim klikom dostupni svi potrebni izvještaji!

To vam može uštedjeti sate administrativnog posla. Čak ne računajući sve potrebne napore kako bi se sakupile sve informacije o svojim zaposlenicima i dolascima i odlascima s posla. Također, želimo vam svu sreću da ih uredno organizirate i pronađete bilo što brzo kada vam je potrebna.

Koji su danas najbolji sustavi za praćenje prisutnosti zaposlenika?

U kontekstu razvijanja poslovnih okruženja, sustavi za evidenciju radnog vremena očito su se morali razvijati kako bi mogli zadovoljiti ove nove poslovne potrebe.

Kako pratiti radno vrijeme zaposlenika koji rade na različitim mjestima, u različito vrijeme? Nabavite im prijenosni terminal za evidenciju radnog vremena? Zvuči kao vrlo skupa šala, ali upravo to trebate učiniti! I kada smo kod toga, zašto ne upotrebljavati prijenosni uređaj koji već svi posjeduju? Pametni telefon. Ili računalo, recimo.

Prikaz sučelja sustava AlHours

Naše rješenje za evidenciju radnog vremena All Hours ima sve to i više. Za više informacija kontaktirajte nas ili isprobajte All Hours 14 dana – besplatno.


>