Budućnost hotela: Kako se prilagoditi tržištu koje se drastično mijenja?
Kako izgleda hotelijerstvo budućnosti? Kakva su očekivanja budućih gostiju? Na koji je način korona promijenila svijet i kako će se to odraziti na budućnost hotelijerstva? Jesmo li na pragu smjene generacije hotelijerstva kakvog poznajemo?
Vjerojatno! Mnoge stvari su se promijenile u samo zadnje dvije godine, a jedno je jasno: kreativnost, iskustvenost i tehnologija - to je ono što će gosti tražiti, a na hotelima je da to i ponude. Srećom, rješenja nudimo baš mi!
Ako je vjerovati The New York Timesu, Hospitality Netu, Forbesu, Bussines Insideru i stručnjacima poput Richarda Valtra, hotel budućnosti više će nalikovati hotelu prošlosti, ali u kojem smislu? U brzom svijetu kakav je današnji, nemamo vremena osvrnuti se oko sebe ili se nasmijati nepoznatoj osobi, a uglavnom trčimo s jedne lokacije na drugu.
Tehnologija i iskustvo
Hotel budućnosti vratit će nas izvornim vrijednostima i gotovo pa unaprijed znat će naše želje i potrebe što će omogućiti tehnologija. Hotel neće biti samo brand i dostavljač globalnog standarda već će se transformirati u mjesto koje ispunjava želje i poznaje svog gosta.
Tehnologija će omogućiti da se hotelsko osoblje rastereti da bi mogli raditi ono u čemu su najbolji, a to su kreativnost i domišljatost te pružanje neponovljive usluge. Pobjednici u novom tehnološkom dobu bit će brendovi koji su u stanju nadmašiti osnovna očekivanja gosta i u njegovom sjećanju ostaviti neizbrisiv trag. Uostalom, putnici hotelijeru daju nešto posebno: želju za nezaboravnim iskustvom. Dolaze u hotele tražeći da se o njima brine, a mi bismo trebali nastojati stvoriti 'neizbrisiv trag' koji će ih jednom vraćati na isto to mjesto u budućnosti.
Špica i za to ima rješenje jer je i nama stalo do iskustva, a obožavamo tehnologiju!
EOS je nešto što bih vas moglo interesirati.
Održiva energija i ušteda
Osim toga, hoteli će se u bliskoj budućnosti morati fokusirati na održivost i zelenu energiju, i zbog sebe i zbog gosta. Treba nastojati iskoristiti prednosti solarne energiju, uštedjeti energiju i toplinu, poboljšati cirkulaciju zraka, koristiti učinkovitiju rasvjetu i ekološki prihvatljive
materijale.
Samo u SAD-u milenijalci su postali pretežita radna snaga, a do 2034. će cjelokupna generacija Z biti u radnom odnosu, a svi oni su ekološki osviješteni i žele zelenu energiju te žive po tim načelima. Prema istraživanju u Velikoj Britaniji, milenijalci su u duplo većoj mjeri skloni podržati brendove koji su ekološki i socijalno osviješteni te se ne boje to javno iskomunicirati.
Špica ima rješenje jer i mi razmišljamo zeleno!
Fleksibilnost i sigurnost
Konačno, gosti traže fleksibilnosti i mi im to trebamo omogućiti. Fleksibilnost bi se trebala proširiti čak do te mjere da se konfiguracije i veličine soba mogu lako mijenjati prema potrebama gosta, a nove tehnologije trebaju biti prilagodljive kako bi se mogle ugraditi u postojeću infrastrukturu bez rušenja zidova.
Treba razmišljati veliko, široko, čak i čudno. Nema razloga zašto hotel budućnosti ne može početi danas. Špica ima sve što je potrebno da se to i ostvari, a što prije krenemo u implementaciju prije će se i uloženo početi vraćati.
Saznajte više o ponudi hotelske opreme.
Javite nam se!