Aplikacija u cloud-u za evidenciju radnog vremena – poboljšajte produktivnost
U Špici imamo više od 30 godina
iskustva s primjenom rješenja za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa,
uključujući lokalne i hibridne opcije te rješenja u oblaku (cloud). Našim
rješenja koristi više od milijun zadovoljnih kupaca širom svijeta.
Mnogo smo se puta uvjerili da, ako se sustav za evidenciju radnog vremena na pravi način predstavi zaposlenicima, vrlo brzo prihvate takav način evidencije.
Elektronski sustav za evidenciju radnog vremena zaposlenicima donosi transparentnu i poštenu evidenciju, odjel ljudskih resursa oslobađa se dijela posla, a velika je prednost i izvrsna analitika, lakše upravljanje odsutnostima i raspoređivanje zaposlenika po radnim mjestima, bolji učinak tima i zaposlenika i još mnogo toga.
U ovom blogu pokazat ćemo na koji način implementacija rješenja u cloud-u za evidenciju radnog vremena poput All Hours i My Hours može pomoći u povećanju produktivnosti vaše tvrtke.
1. Rješenja u oblaku za evidenciju radnog vremena i kontrolu prisutnosti su budućnost
Većina softverskih rješenja migrira u cloud (oblak) i evidencija radnog vremena u oblaku nije iznimka.
Mnogo je razloga (prednosti) za takav način rada: kupci ne trebaju voditi računa o ažuriranjima, sigurnosti, dostupnosti, sigurnosnim kopijama i svim drugim problemima u vezi s hardverom i softverom. O tome se brine proizvođač i automatski se ažurira aplikacija.
Nadalje, nema potrebe za poslužiteljem (serverom) unutar tvrtke, posebnim IT odjelom ili sigurnosnim sustavom, kao ni za instalacijama, infrastrukturom i održavanjem sustava, što je ogromna prednost.
Osim toga, rješenjima u oblaku pristupa se putem stolnog računala, laptopa ili mobilne aplikacije, praktički s bilo kojeg mjesta i u bilo koje vrijeme.
Sustavi u oblaku za evidenciju radnog vremena obično se temelje na pretplatama i mogu biti puno isplativiji (nisu potrebna prethodna ulaganja) od lokalnih ili hibridnih rješenja.
Sve navedeno definitivno može pomoći tvrtkama da postanu produktivnije.
2. Manje administrativnih poslova za voditelje odjela i zaposlenike
Činjenica je da zaposlenike ne bismo trebali zamarati dugotrajnim administrativnim procesima. Pogotovo ne bi trebali ručno obavljati poslove koji se mogu digitalizirati.
Na taj način se omogućuje zaposlenicima da se usredotoče na zadatke koji su najvrjedniji, a automatizirani sustav za evidenciju radnog vremena poput All Hours vodi računa o administraciji u području upravljanja ljudskim resursima.
Ručno evidentiranje radnog vremena zaposlenika oduzima vam puno vremena i pažnje. Automatizacijom ovog procesa u segmentu upravljanja ljudskim potencijalima uštedjet ćete sebi i zaposlenicima nekoliko radnih sati svaki mjesec.
All Hours prikuplja podatke u stvarnom vremenu pomoću mobilne aplikacije koja je jednostavna za upotrebu. Podaci u stvarnom vremenu pomažu vam i u donošenju boljih odluka, daju vam pregled vaše tvrtke i štede vam vrijeme i novac.
3. Bolja motivacija zaposlenika
Bolje upravljanje vremenom i transparentniji podaci pomažu zaposlenicima da shvate na koji način doprinose poslovnim rezultatima vaše tvrtke.
Uz All Hours i My Hours, vi i vaši zaposlenici znat ćete točno kako koristite vrijeme na poslu. Brzim pregledom možete dobiti odgovore na mnoga pitanja, kao što su:
- je li netko kasnio na posao,
- tko je od zaposlenika trenutačno u uredu,
- koliko je vremena utrošeno po određenom projektu,
- postoje li odstupanja u izostancima zaposlenika i sl.
Jasan i točan prikaz vremena provedenog na poslu pružit će vašim zaposlenicima priliku da budu učinkovitiji.
Dajte svojim zaposlenicima do znanja koliko su bitni za uspjeh tvrtke i na taj način kreirajte osnovu za nagrađivanje najučinkovitijih i najproduktivnijih zaposlenika.
Pomoću mobilnog sustava za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa mnogo je lakše implementirati fleksibilnu politiku rada poput omogućavanja obavljanja poslova na daljinu (rad od kuće).
Evidencija radnog vremena
- Brza evidencija radnog vremena
- Manje administracije
- Povećanje produktivnosti zaposlenika
4. Veća transparentnost i odgovornost
Transparentne tvrtke koje svoje poslovanje temelje na podacima imaju svijetlu budućnost, a uvođenje sustava All Hours za evidenciju radnog vremena pomaže vam u stvaranju radnog okruženja koje odražava te vrijednosti.
Kasni dolasci i rani odlasci negativno utječu na motivaciju i kulturu zaposlenika u tvrtki. Pet minuta dnevno u petodnevnom radnom tjednu rezultirat će gubljenjem više od 21 radnog sata na kraju godine, a ljudi koji uvijek kasne mogu imati vrlo negativan utjecaj na one koji stižu na vrijeme.
Međutim, nema potrebe za ograničenjima i posljedicama kada zaposlenici mogu sami pratiti svoje radno vrijeme.
Vaši će zaposlenici učinkovito upravljati svojim vremenom ako im pružite pravi set alata. Jednostavno i precizno praćenje vremena stvara priliku da zaposlenici budu odgovorni za svoje radno vrijeme.
Osim toga, tako se potiče zaposlenike da budu racionalniji s upravljanjem svog radnog vremena i na taj način im se pomaže da shvate kako mogu bolje organizirati svoj radni dan.
Suvremeni sustavi poput All Hours također sprječavaju situacije u kojima zaposlenici jedni drugima evidentiraju radno vrijeme jer se ono evidentira putem aplikacije.
5. Poslovna inteligencija i integracija
Uspješni voditelji uvelike se oslanjaju na lako dostupne i relevantne podatke kako bi povećali produktivnost i učinkovitost u svom poslu. Uspjeh leži u analizi o produktivnosti zaposlenika. Analitika u odjelu ljudskih resursa postaje sve važnija u tvrtkama koje odluke temelje na ispravnim podacima.
All Hours i My Hours omogućuju vam praćenje radnog vremena provedenog po aktivnostima i pojedinačnim projektima. Svi su podaci grafički prikazani i može im se pristupiti putem izvoza i API-ja.
Možete pratiti izostanke, bolovanja i radnu produktivnost te usporediti podatke i integrirati ih s alatima za poslovnu inteligenciju kao što su Microsoft Power BI ili Google Data Studio.
Na taj način možete kvalitetno analizirati podatke o radnom vremenu vaše tvrtke i donositi kvalitetnije odluke za daljnju organizaciju poslovanja.
Provjerite gdje je moguće bolje organizirati radno vrijeme u vašoj tvrtki, ispravite eventualne greške i povećajte produktivnost zaposlenika.