Pozivamo vas na Logitelligence - 23.05.2024.  •  Pridružite nam se u Zagrebu na regionalnoj logističkoj konferenciji. Sudjelovanje je besplatno, uz obveznu prijavu jer je broj mjesta ograničen! Više informacija o konferenciji i o tome kako se prijaviti saznajte ovdje
   
Choose languageLanguage
Studija primjera

Glasovno upravljanje skladištem u Gorenje servisu

Glasovno upravljanje skladištem u Gorenje servisu
Datum
28/07/2020

Izazov

U skladištu Gorenje servisa u Velenju zaposleno je 60 ljudi. Godišnje isporuče oko 3 milijuna rezervnih dijelova, što je oko 60 pošiljki dnevno.

Prije nego su uveli glasovno upravljanje skladištem, u Gorenje servisu poslovali su papirima. Zaposleni su ispisivali informacije o potrebnom prikupljanju ili skladištenju rezervnih dijelova. Papirno poslovanje je bilo zamorno, pogreške pri razvrstavanju su bile česte i operateri nisu imali slobodne ruke za razvrstavanje rezervnih dijelova.

Najveći izazov je bilo sekundarno komisioniranje. Razvrstavanje rezervnih dijelova je dugotrajno jer djelatnici moraju na popisu koji je na papiru pronaći ispravne šifre, zatim dijelove još moraju razvrstati po kupcima. Promjena je uzrokovala drugačiji način otpremanja. Sada se priprema veći broj manjih pošiljki, što znači više razvrstavanja po kupcima. Sekundarno komisioniranje je time postalo usko grlo.

Rješenje

Gorenje je u suradnji sa Špicom potražilo optimalno rješenje koje podupire njihovo poslovanje. Naši stručnjaci su se pobrinuli za brzu implementaciju sustava za glasovno upravljanje skladištem. Uspješno su ga povezali s postojećim SAP sistemom i proveli obuku svih zaposlenih u Gorenju.

Rezultati

Rješenje je doprinijelo lakšem i bržem radu pri sekundarnom komisioniranju rezervnih dijelova. Najveća prednost novog sustava vidi se u većoj točnosti prilikom pripreme pošiljki, bržem poslovanju i prestanka papirnog poslovanja.

»S rješenjem glasovnog upravljanja skladištem podigli smo produktivnost i točnost iste ekipe za oko 60 %. Procjena povrata investicije od 18 mjeseci poprilično je konzervativna i čini se da će to biti brže. Bez investicija ne bismo mogli provesti naš proces optimizacije logistike i zatvaranja privremenih skladišta, što donosi značajne uštede pri troškovima distribucije rezervnih dijelova za Gorenje grupu.« Milan Meža, direktor servisa u Gorenje grupi

undefined