• Usluge

  • Špica osim kvalitetne ponude sustava i rješenja svojim korisnicima nudi i sljedeće usluge:

    • Izrada projektne dokumentacije
    • Savjetovanje kod implementacije sustava
    • Dodatni razvoj po narudžbi
    • Projektiranje i izrada WLAN mreža
    • Praćenje i testiranje pokrivenosti WLAN signalom
    • Razvoj mobilnih aplikacija
    • Tisak podataka na etikete za označavanje osnovnih sredstava
    • Tisak ID kartica

    Servisne usluge su postale veoma važan segment poslovanja svake ozbiljne tvrtke. Nije rijetkost da se pojedine tvrtke, pa čak i cijele branše, danas opredjeljuju da svoju profitabilnost grade isključivo na profesionalnim uslugama. Špica, kao sistemski integrator, posvećuje posebnu pažnju ovom segmentu poslovanja.

  • Pri tome razlikujemo dvije podkategorije: tehničku podršku i servisne usluge:


    Tehnička podrška podrazumijeva pružanje usluga telefonske i udaljene podrške, rješavanja incidentnih situacija, popravku oštećenih dijelova.


    Servisne usluge, s druge strane, imaju širi i raznovrsniji spektar. Počevši od usluga instalacije i ugradnje opreme, preko njenog parametriranja, prilagođavanja raznim drugim sustavima poput ERP-a, HRM-a, WMS-a, do ponude servisnih ugovora o održavanju. Sve usluge izvodi stručno, osposobljeno i certificirano osoblje Špice.

  • Ovdje bismo posebno željeli naglasiti pojmove jamstva i ugovora o održavanju. Potrebno je razjasniti pojmove jamstva i održavanja, koji se često pogrešno razumiju od strane kupaca.

    Često su kupci danas bombardirani naslovima poput „Jamstvo 36 mjeseci“ ili „7 godina jamstva“. No, kad pokušate ostvariti jamstvo u tom vremenskom periodu, biti ćete odbijeni zbog ovog ili onog razloga. Zašto je to tako? Odgovor leži u činjenici da jamstvo podrazumijeva samo jedno: grubu tvorničku grešku koja uzrokuje nefunkcioniranje uređaja! Sve ostalo ne spada pod jamstveni rok. Razlog ovome je i zaoštravanje uvjeta jamstva: brojni su faktori koji su u prošlosti dovodili do kvarova uređaja, koje proizvođači danas ne priznaju. 

  • Špica Vam predlaže Servisni ugovor o održavanju iz sljedećih razloga:

    • Povećanje obrta, profita i povjerenja
    • Visoko zadovoljstvo kupaca kroz smanjenu mogućnost žalbe
    • Visoka lojalnost prodavcu i proizvođaču rezultiraju prednostima na tržištu i lakšim budućim poslovima 
  • A ovo su razlozi zbog kojih se Špicini kupci odlučuju za Servisni ugovor o održavanju:

    • Maksimalno koriste vrijeme korisnika i ispravnog rada
    • Imaju brže vrijeme povrata
    • Prioritetna telefonska podrška
    • Reduciraju udar na svoju produktivnost i obrt
    • Nazivaju jedan telefon za sve vrste usluga
    • Zaštićuju svoju investiciju dugoročno
    • Povoljno i lako definiraju svoje potrebe
    • Ubace u svoj budžet i zaborave
    • Pokriva mnogo više nego jamstvo


    Iz navedenog vidite brojne prednosti, zbog kojih ozbiljno trebate uzeti u obzir ugovorno održavanje. Zatražite od našeg osoblja kalkulaciju troškova održavanja na mjesečnom i godišnjem nivou. Uvidjeti ćete da se radi o zaista malim iznosima. Uostalom, ugovorno održavanje je i jedna vrsta osiguranja. A kad kupujete bilo što vrijedno, Vi to i osigurate, zar ne?